Gå til innhold

Laaang tid på returbehandling hos Netshop, vanlig?


Anbefalte innlegg

Kunne nok hevet kjøpet ja - men hva hjelper det meg? ingen andre kan skaffe dette hovedkortet heller og jeg trenger uansett et nytt kort.....

Teit situasjon du har havnet i. NetShop kommer vel med et svar her, så får vi se. Har de sagt noen dato som de får kortet inn igjen? Evt. om de kan sende deg et lånekort i mellomtiden, så får du testet brennerene du skulle teste ihvertfall.

 

Lykke til.

Ifølge Geir hos Netshop kan ikke importøren/distributøren skaffe fler kort av denne typen da det visstnok har gått ut av produksjon - så de kommer ikke inn på lager igjen.

 

Totalkonklusjon:

 

Negativt:

-Skuffende at netshop bruker 3 uker på feilsøke/"hva de nå enn har gjort".

-Skuffende at de ikke klarer å skaffe nytt likt kort.

 

Positivt:

-Geir var en hyggelig person som også svarer mail i helgene.

-Geir hadde normal problemforståelse og var ikke vanskelig å ha med å gjøre i motsetning til en annen ansatt hos netshop som jeg har vært borti tidligere. Kanskje det er forskjellen på salg/teknisk? Selgere er ofte "sleipe" og mindre enkle å ha med å gjøre.........

 

Totalkarakter:

3 av 6.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå en retur hos komplett.no på gang (også et hovedkort: MSI 875P Neo-FIS2R hvor PC'en ikke booter. Dette er en PC som jeg bygde til en kompis.) - la oss se hvordan de takler det i forhold til netshop. Kortet leverer jeg på posten i morgen og bør da være fremme hos komplett før helgen......

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...