LogouT Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Dagens gjennomsnittlige amerikaner har bagatellisert den lubne rørleggerens fedmeproblem, og Nintendo frykter nå sterk konkurranse fra Big Mac. Nye tider krever nye tiltak, og Mario er tilbake, kompakt som aldri før. Ja, faktisk så rund som en ball. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvordan kan 4+9+7+4 bli 4 i total-karakter? Jeg får det til å bli 6, hvis punktene gir samme utslag Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 hvordan kan 4+9+7+4 bli 4 i total-karakter? Jeg får det til å bli 6, hvis punktene gir samme utslag Totalkarakteren er ikke gjennomsnittet av delkarakterene. Det er helhetsinntrykket av spillet. At spillet har veldig god grafikk, gjør ikke nødvendigvis spillopplevelsen bedre. Les artikkelen om hvordan Gamer.no vurderer spill for mer info: Slik vurderer Gamer.no spill Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Det er jo helheten som teller, hva så om grafikken er bra når spillopplevelsen ikke når opp? edit: Var svar til tankbug dette, men artikkelforfatter var før meg Endret 4. desember 2004 av Snorre123 Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvordan kan 4+9+7+4 bli 4 i total-karakter? Jeg får det til å bli 6, hvis punktene gir samme utslag Heldigvis er det ingen automatikk i hvordan sluttkarakteren beregnes. Det ville tatt seg ut om f.eks. et strategispill med elendig spillbarhet, ufattelig dårlig balansering mellom rasene, irriterende mye bugs og en lyd som ikke lignet grisen, skulle få mye høyere karakter enn det fortjener, kun fordi grafikken er utrolig pen. Det ville også vært dumt om et spill, hvor ufattelig bra grafikk ikke er så vesentlig, skulle få lavere karakter enn fortjent kun fordi grafikken egentlig ikke er noe bra. Du skjønner tegninga. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg