kjall Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har en gammel bærbar PC (Fujitsu Siemens Amilo A 1,4 GHz og 256 mb RAM) som jeg har kjøpt et trådløst nettverkskort til (DLink 108 Mbps Trådløst PC-Card AirPlus XtremeG, 802.11g, PCMCIA) Problemet kommer når jeg setter kortet inn i PC'en, jeg får link mot nettet, men PC'en blir ubrukelig treg. Muspekeren bare hakker osv. Og når jeg tar kortet ut igjen fungerer den helt normalt. (har selvsagt installert drivere) (har også prøvd kortet i en annen PC, og der funket det helt fint) Noen som kjenner til problemet, og vet hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har du rensket for adaware o.l? Evt. defragmenter harddisken, gjorde det på min gamle stasjonære nylig (tok en kveld...) og den ble raskere etterpå, menyer o.l poppet opp mye raskere. Skal det ha seg at den aldri har fått denne behandlingen før i de 2-3 årene jeg har hatt den Lenke til kommentar
kjall Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har prøvd og reinstallere windows også. Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hadde samme problemet på nesten samme kortet bare PCI versjonen. Løsningen: Bytte til et annet merke. Kjøpte et Asus kort som funker perfekt. D-Link = Dritt-Link (Min erfaring ) Når det er sagt så funket naboen sitt kort bra (samme merke og modell). Prøv å få bytte kortet. Lenke til kommentar
kjall Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Det som er så merkelig er at det funker helt perfekt i en hvilken som helst annen bærbar PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå