Ganjaman Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg har nettopp skaffet meg et Gainward Geforce 4 Ti 4600 Ultra 750XP. Kjøpte det på http://www.flexi-data.no. Men jeg har fått problemer. Da jeg hadde satt kortet inn i PC-en og slått den på, fikk jeg bilde, men alt var helt merkelig. Det var rare tall og tegn som "danset" rundt på skjermen. Helt sykt. Jeg trodde kanskje at jeg måtte oppdatere bios, men det heller hjalp ikke. Prøvde også disse helt nye VIA4in1 driverne, men det heller hjalp ikke. Det jeg lurer på om er om noen av dere har erfaring med dette eller har en idé om hvordan problemet kan løses. Ser frem til svar, og takk på forhånd! Hvilken maskin jeg har står i signaturen. Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Har samme kort som deg. Hvilken versjon av Windows har du? Har du forsikret deg om att det sitter skikkelig i? Hvis det gjør det kan du prøve å starte i sikkerhetsmodus å eventuelt sette ned Hz`en,det funka for meg:) Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Har Windows XP Pro. Engelsk versjon. Problemet er at jeg får det samme skjermbildet før jeg kommer inn i Windows. Får det også inne i bios menyen. Alt er skjevt og tall og bokstaver står hulter til bulter. Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Ok. Hvet dette høres ut som ett idiotisk spørsmål men er skjerm-ledningen festet skikkelig? En kamerat fikk vrengt skjermbildet av dette. Det som hadde skjedd var att noen av taggene på kontakten fra skjermen (Den som skal i skjermkortet) hadde blitt bøyd når han satte i ledningen,Vi rettet dem oppigjen og alt fungerte som det skulle igjen. Håper dette vil være til noen hjelp. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 23:00, Goofy1003 skrev:Ok.Hvet dette høres ut som ett idiotisk spørsmål men er skjerm-ledningen festet skikkelig?En kamerat fikk vrengt skjermbildet av dette.Det som hadde skjedd var att noen av taggene på kontakten fra skjermen (Den som skal i skjermkortet) hadde blitt bøyd når han satte i ledningen,Vi rettet dem oppigjen og alt fungerte som det skulle igjen.Håper dette vil være til noen hjelp. Dessverre hjelper det ikke. Det er ikke noe med skjermkabelen, for alt er helt fint på min gamle Voodoo 3 3000 AGP, som jeg nå bruker i mellomtiden. Lenke til kommentar
masoval Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Mens du venter på mer fornuftige svar enn mitt, så kan du jo prøve andre drivere :smile: Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Har nå fått løst problemet. Var opp hos Flexi-Data og testet det der. Kortet var defekt, slik jeg hadde trodde hele tiden. Flexi-folka fikk opp akkurat samme rare symboler og tall som meg. Får nå nytt kort :smile: _________________ Abit KR7A-Raid AMD Ahtlon XP 1900+ 512 MB DDR RAM MAXTOR DiamondMax Plus D740X, 60GB Creative Audigy Player Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå Voodoo 3 3000 AGP (Snart Geforce 4 Ti 4600) WinXP Pro, BKK 10Mbit/10Mbit [ Denne Melding var redigert av: Ganjaman på 2002-06-03 15:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå