espenaa Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har satt opp pc'n fra scratch og øagt inn XP norsk med SP1 og har innstalert USB trådløst nettverkskort og den finner det og goe greier men får ikke lov og logge meg på nettverket... Vil ha internett til og funke! Lenke til kommentar
slettet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Å installere SP2 pleier å hjelpe.. SP1 krangler når det gjeldt å kople til trådlause nettverk, spesielt om dei er ukryptert... Lenke til kommentar
espenaa Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 har ikke internett..... Får ikke til og laste ned SP2.. dette er en jobbmaskin får ikke brent ut eller lastet ned noe slikt herifra... hmmmm... Lenke til kommentar
slettet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nettverket du prøver å koble til; er det satt opp med WEP-kryptering? Viss det ikkje er det, og du har moglegheit for å konfigurere det, så prøv å setje opp WEP-kryptering, for så å kople til. Det kan gjere at ting fungerer... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 espenaa, SP2 følger med en del PC-blader for tiden. Dessuten er det mulig å bestille SP2 fra Microsoft på CD. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvilket USB kort er dette? 3com? Lenke til kommentar
espenaa Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 et eller annet pissekort jeg fikk fra Telenor folka..... trudde det skulle funke jeg menmen fikk jo nytte av bredbåndet i ca 10dager så skal vel ikke klage Det går til trådløs router. kan vel ikke endre nettverket så mye på den... Har prøvd og resette routeren ja........ Hvor ligger det firewall greiene som er innebygd i Xp shiten da? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 et eller annet pissekort jeg fikk fra Telenor folka..... trudde det skulle funke jeg menmen fikk jo nytte av bredbåndet i ca 10dager så skal vel ikke klage Det går til trådløs router. kan vel ikke endre nettverket så mye på den... Har prøvd og resette routeren ja........ Hvor ligger det firewall greiene som er innebygd i Xp shiten da? Ja, men hvilet kort...?? merke? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det er ganske dårlig support på pissekort for tiden. har jeg hørt. men du kan jo alltids prøve å installere driver og høre med admin på router om det er noen kryptering på nettet og hva ssid måtte finne på å være? dette kan du stille inn i driveren til pissekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå