Landa Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har akkurat satt inn en ny disk og satt den i Raid 0. Begge diskene er 250 Gb store. 250*2 sier meg at det blir 500. Win Xp sier bare 250?? Er det bare Microsoft som ikke helt kan regne eller er det bare meg som ikke helt kan sette 2 disker i Raid? Går utfra at begge mulighetene er like store. Har brukt Intel Application Accelerator for å sette opp Raid. Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) står jo 500 gigabyte der.. om du ser på selve diskstørrelsen under DISK 0 helt te venstre (463 gig ) men du har den værste partisjoneringa jeg noen gang har sett tror jeg Endret 3. desember 2004 av xB^ Lenke til kommentar
Jail Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hva med at det er 232,38 Gb som ikke er tildelt ? Endret 3. desember 2004 av Jail Lenke til kommentar
skille Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Høyreklikk der det står utildelt diskplass, og velg ny partisjon eller hva valget er.. -Trond Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 men du har den værste partisjoneringa jeg noen gang har sett tror jeg Kan du forklare hva du mener? Lenke til kommentar
Landa Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 "Høyreklikk der det står utildelt diskplass, og velg ny partisjon eller hva valget er.. Dette funket ikke. Fikk ikke opp noe fornuftig valg ved å høyreklikke.... fikk bare egenskaper.... Lenke til kommentar
Landa Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Vedrørende partisjoneringen så er det Dell og ikke jeg som har satt den opp. Syntes ikke den var så ille, men hvis det er noen som kan gi meg bedre råd så er jeg steinklar. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Marker boksen "utildelt område" og velg "partisjoner og formater". Eller noe sånt. Prøv deg frem så finner du ut hvor du gjør det. Trasig at dell ikke kan gjøre en bedre jobb enn dette. Man skulle jo tro at de kan en del, men det er for dårlig at man må rydde opp etter dem selv. xB^: Ang. Den voldsomme formateringa, så har sikkert Landa en grunn for at han har delt det opp på denne måten. (Forklar gjerne Landa siden vi klør oss litt i hodet her) Lenke til kommentar
Landa Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Problemet mitt er at jeg ikke får valget ny partisjon. Det valget er grået ut. Noen forslag? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Problemet mitt er at jeg ikke får valget ny partisjon. Det valget er grået ut. Noen forslag? Jeg kan ikke se at den er grået ut på bildet. Sortfargen kommer bare av at den er utildelt. Klikk på området der det står "232,83GB Utildelt" og se om du kan velge "partisjoner" eller "formater" fra menyen. Eller er det akkurat det du ikke fikk til? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 men du har den værste partisjoneringa jeg noen gang har sett tror jeg Hva tenker du på? Jeg har også oppstartsdisken min satt opp som to ~ like store partisjoner. Den 2.2 GiB store partisjonen er noe Acronis-faenskap (oppstartsimage elns?), men gudene vet hva den 70 MiB store EISA-konfigurasjonspartisjonen er. Lenke til kommentar
Landa Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg kan ikke se at den er grået ut på bildet. Sortfargen kommer bare av at den er utildelt. Klikk på området der det står "232,83GB Utildelt" og se om du kan velge "partisjoner" eller "formater" fra menyen. Eller er det akkurat det du ikke fikk til? Stemmer det var det jeg ikke fikk til. Er inne på tanken å slette hele dritten og starte på nytt..... Hvis ingen kommer med en god idee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå