Gå til innhold

Dum ide: WoS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starcraft Ghost er 'lagt på is' tror jeg siden det ble så mye styr med WoW... Det blir vel publisert en eller anna gang, men tror det blir noen måneder etter WoW. Dessuten så er det singel player console spill ;)

 

World of Starcraft et MMORPG i StarCraft verdenen!! hva sier dere folkens?

*peke på Anarchy Online*

Det hadde blitt altfor likt Anarchy Online. Ikke vits, alle AO spillere ville flamet Blizzard så det holder, og det tror jeg produsenten til AO ville gjort også.

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar
Starcraft Ghost er 'lagt på is' tror jeg siden det ble så mye styr med WoW... Det blir vel publisert en eller anna gang, men tror det blir noen måneder etter WoW. Dessuten så er det singel player console spill ;)

Kor har du det frå? Er framleis under "current games" på Blizzards si web side.

Lenke til kommentar
Legg merke til 'tror jeg'.. Det har ligget under current games lenge, og det kommer ingen nyheter om det på siden sin, Jeg har vært inne og sjekket en gang i blant, og det kommer aldri noe nytt, så da er det min teori.

Men så er det Blizzard "no news is good news" vi snakker om her :) Trur det kjem eg.

 

Heller Strarcraft II ja enn WoS.

Lenke til kommentar

Det ligger mye mer historie i Warcraft sjangeren. En starcraft mmo ville også kreve MANGE flere raser (3), og klasser/uniter. Det å balansere det hele sammen etterpå ville umulig.

 

Det er kanskje en grunn til at Blizzard valgte Warcraft og ikke Starcraft? De har forsåvidt rettighetene på de begge.

 

Men Starcraft 2 VIL komme. Det lover jeg dere :p

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...