Gå til innhold

Harddisk kabinett for Firewire og USB. noen med erfaringer.

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har erfaring med Datafab Harddisk Kabinett for 3.5" USB 2.0 og Firewire.?

Fungerer dette på akkurat samme hvis, som om du skulle ha kjøpt en Firewire HD?

Les mer hos Komplett

Eventuelt er det noen som har andre produkter produsenter enn Datafab. Jeg gjorde et søk i Prisguiden, og samtlige butikker hadde Datafab i sortimentet. Det må da være andre produsenter.

Takker for en snarlig tilbakemelding.

Totalt grønn på dette feltet her. :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-05-31 21:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg har litt erfaring med kabinettet. Kjøpte med et kabinett her nede i australia og satte en 80Gb Western digital som jeg hadde med meg hjemmefra rett inn og det fungerte med en gang. Bruker den som et tillegg til laptopen som bare har 20Gb disk og det er litt lite med masse utviklingsverktøy og videoredigering + alle cd'ne mine hjemmefra på mp3.

Kabinettet mitt støtter riktignok ikke usb 2.0, men jeg bruker den skjelden på usb uansett på grunn av hastigheten.

Ytelsen blir litt dårligere enn om det skulle vært en lokal disk, men det merker jeg ikke noe til i praksis. Jeg er knallfornøyd, og det eneste jeg skulle ønske var at kassen hadde vært litt mindre (fåes i 2 1/2" også, men da er det jo så dyre disker igjen...)

Her er det en del andre merker osv, men ble anbefalt å kjøpe kasse som hadde Oxford 911 (eller noe) chipsettet. Vet ikke om det kun gjaldt firewiredelen. Søkt litt på nettet de siste dagene, men det eneste jeg fant der var enten Western Digital sin (med disk) og en haug med Unnamed i forskjellige utgaver. Både tomme og med disk. Selv har jeg en Sarotech, Veldig fornøyd.

Uansett - kjapt, billig lagringsplass og enkelt å ha med å gjøre.. Anbefales!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...