Raydemort Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har en gammel MS "Wheel Mouse Optical and PS/2 Compatible" mus. Problemet mitt er at den funker bare annenhver gang jeg skrur på pc'n, så hver gang jeg restarter, slår av eller whatever, så må jeg starte den to ganger for å få musa til å virke igjen. Noen som aner hva det skyldes, og hvordan jeg kan fikse det? Jeg har prøvd den både i USB og PS/2 kontakten. Jeg har oxo byttet på hvilken USB kontakt jeg har brukt. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 prøvd å installere noen drivere? Lenke til kommentar
Ygdrazil Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sjekk om det samme skjer hvis du bruker en annen mus.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjør Ad-Aware og Spybot: S&D. Prø også og se om det skjer om du bruker en annen mus, og last ned nyeste drivere. Høres litt ut som Spyware eller virus. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har lett etter drivere, men har ikke funnet noen. Jeg skal prøve med en annen mus, og gi tilbakemelding. Tror IKKE det er spyware eller virus, for alt er rimelig nyinstallert (kanskje så mye som en måned siden nå da) å jeg har hatt problemet helt fra starten av. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Da har jeg prøvd en optisk USB mus fra Logitech, og en vanlig kulemus med PS/2. Samme problem. Har restarta maskinen flere ganger med alle musene. Fortsatt virker musa bare annenhver gang. Ingen som har vært borti dette en eller annen gang? Jeg har sett etter på MS sine sider, men finner ikke noe om musa jeg nevnte i første posten. Lenke til kommentar
panybs Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg har hatt problemet jævlig irriterende.... men husker ikke hva jeg gjorde for å få det bort da kanskje du må reinstallere alt Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis jeg trykker resett mens den booter, (etter noen ganske få sekunder) så kan jeg komme rundt problemet Hjelper litt, men fortatt "ganske" irriterende! Så det må jo være en feil helt i oppstarten da? Hjelper den informasjonen noe for dere brainiacks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå