int20h Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Asus introduserer Extreme AX850 Asus har lansert en ny grafikkortserie basert på ATI RADEON 850 og PCI Express x16 grensesnitt. Serien inneholder fire forskjellige kort i forskjellige ytelses- og prisklasser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nice. Det hadde vært digg ja Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 I norske nettbutikker rundt nyttår? Omtrent samtidig med nForce4, da. Det må jo bli bra. Men den var jo veldig liten forskjell på dem, syns jeg. Det var jo bare Platinium ed. som hadde høyere hz, de tre andre var jo like. Men det er kanskje forskjell på Pro og XT chipsettet mht antall pipelines og sånt...? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 sikkert ikke tilgjengelig før rundt påsketider Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det blir nok en dyr fornøyelse regner jeg med. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ATI's Radeon X850 XT graphics cards@Techreport Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) ikke noe SLI her i gården regner jeg med.. leste litt på den linken som int20h ga, heh hvis man har x800xt så er det ikke møe vits å få for et slikt kort nei.. 2-3 fps mere.. woho.. Endret 3. desember 2004 av Itchy Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis man har tenkt til å kjøpe r x800pro vil det da lønne seg å vente å heller kjøpe en av disse løsningnene? I forhold til pris/ytelse mener jeg... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis man har tenkt til å kjøpe r x800pro vil det da lønne seg å vente å heller kjøpe en av disse løsningnene?I forhold til pris/ytelse mener jeg... Generellt sett lønner det seg alltid å vente siden pris/ytelseforholdet alltid vil synke med tiden. Men mitt tips: Kjøp nå og nyt hardwaren i stedet for å stadig vente på noe som er litt bedre og litt raskere. X850-serien er heller ingen revulosjon i forhold til X800-serien, slik X800-serien var i forhold til Radeon 9xxx-serien. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er det bare meg eller er det en satans stygg trykkleif der ? HDYV ? burde det ikke vært HD_T_V ?? Epz. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er det bare meg eller er det en satans stygg trykkleif der ? HDYV ? burde det ikke vært HD_T_V ?? Epz. Referanse?? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det hadde vært bra med x850xt pe, men for min lommebok så er det nok dessverre alt for dyrt . Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis man har tenkt til å kjøpe r x800pro vil det da lønne seg å vente å heller kjøpe en av disse løsningnene?I forhold til pris/ytelse mener jeg... Generellt sett lønner det seg alltid å vente siden pris/ytelseforholdet alltid vil synke med tiden. Men mitt tips: Kjøp nå og nyt hardwaren i stedet for å stadig vente på noe som er litt bedre og litt raskere. X850-serien er heller ingen revulosjon i forhold til X800-serien, slik X800-serien var i forhold til Radeon 9xxx-serien. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis man har tenkt til å kjøpe r x800pro vil det da lønne seg å vente å heller kjøpe en av disse løsningnene?I forhold til pris/ytelse mener jeg... Generellt sett lønner det seg alltid å vente siden pris/ytelseforholdet alltid vil synke med tiden. Men mitt tips: Kjøp nå og nyt hardwaren i stedet for å stadig vente på noe som er litt bedre og litt raskere. X850-serien er heller ingen revulosjon i forhold til X800-serien, slik X800-serien var i forhold til Radeon 9xxx-serien. Så sant, så sant. Hm, så hvorfor kjøper ikke du da? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis man har tenkt til å kjøpe r x800pro vil det da lønne seg å vente å heller kjøpe en av disse løsningnene?I forhold til pris/ytelse mener jeg... Generellt sett lønner det seg alltid å vente siden pris/ytelseforholdet alltid vil synke med tiden. Men mitt tips: Kjøp nå og nyt hardwaren i stedet for å stadig vente på noe som er litt bedre og litt raskere. X850-serien er heller ingen revulosjon i forhold til X800-serien, slik X800-serien var i forhold til Radeon 9xxx-serien. Så sant, så sant. Hm, så hvorfor kjøper ikke du da? Fordi jeg er en fattig stundent. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg også, men no kjem jula ja! :-) Endret 3. desember 2004 av Solid Snake Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det kan ikke være trygt å bestille disse fra andre siden av Atlanteren, eller? Var mye billigere enn det kommer til å bli her. I følge aftenpostens valutakalkulator så kostet XT PE versjonen 3300 kr. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Det kan ikke være trygt å bestille disse fra andre siden av Atlanteren, eller? Var mye billigere enn det kommer til å bli her. I følge aftenpostens valutakalkulator så kostet XT PE versjonen 3300 kr. +frakt + toll + avgifter etc. etc. Endret 3. desember 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det er da ikke toll eller avgifter på slikt utstyr, bare merverdiavgift (moms) vel ? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er da ikke toll eller avgifter på slikt utstyr, bare merverdiavgift (moms) vel ? Vet du hvor mye det er? Lite info på tollen sin side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå