Itchy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257125 haha måtte bare le.. selv om det er ufattelig slaskete! men var den ikke veldig liten hehe Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) hahahha det skal ikke være mulig.. hvor dumme kan folk bli ? edit. leif. Endret 3. desember 2004 av geedoo Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Helsepersonell er ikke så dumme. De merker fort om urinen er kald. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Helsepersonell er ikke så dumme. De merker fort om urinen er kald. LES DA! det er sånn varmedingsboms inni^^ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Helsepersonell er ikke så dumme. De merker fort om urinen er kald. LES DA! det er sånn varmedingsboms inni^^ Uansett, hvis du går med den posesaken i litt lenger en 10min så blir det jo varmt. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 DÆVEN! Nå blir det mye vanskeligere å oppdage juks blant de russiske ski-kvinnene. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 DÆVEN! Nå blir det mye vanskeligere å oppdage juks blant de russiske ski-kvinnene. :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk litt lyst på appelsinjus da jeg så det glasset med "urin"... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk litt lyst på appelsinjus da jeg så det glasset med "urin"... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk litt lyst på appelsinjus da jeg så det glasset med "urin"... Det var ikke det som fristet mest her nei Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 DÆVEN! Nå blir det mye vanskeligere å oppdage juks blant de russiske ski-kvinnene. :!: du sier noe! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det skal ikke være mulig å jukse på denne måten fordi våre dopingkontrollører fysisk skal se hvor urinen kommer ut fra. I enkelte sammenhenger bruker vi speil for å se at det kommer fra riktig sted Hmm, ha jobb å sitte å se topptrente jenter kle av seg og i tillegg sitte å se på de nedentill med speil.. eneste minuset er at de må tisse, men funker jo det og om en har en sånn fetish.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg må skaffe meg en sånn, just for kicks. Blir en slager på fest, noen skriker "Whip it out!" og så slår jeg til. :!: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Haha, så har du øl i den.. så får du noen tl å suge deg Evt. pisser du i et glass, drikker det og sjokkerer alle. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Evt. pisser du i et glass, drikker det og sjokkerer alle. Vinner nok bra med penger på det om en drar veddemål på en fest Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Evt. pisser du i et glass, drikker det og sjokkerer alle. Vinner nok bra med penger på det om en drar veddemål på en fest Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hva med blod-prøvene? - Er ikke altid de avlegger urinprøve... eller? Hvis jeg ikke tar feil - så er urinprøve mest vanelig (obligatorisk?), mens blodprøve tas på vinnerene? (pluss andre og tredje plass eller noe...)? Shooooooooooooooooooooot me (sice I'm wrong) Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Litt nasty å tenke på at man har andres urin nedi underbuksa si. Æssj. Hadde vært skøy å dradd deb fram og vifta litt frem og tilbake med den på fest. Fylle på drikke Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du har din egen, men du fyller på før du doper deg. Sånn jeg forstod det, ihvertfall... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Stod det ikke at man kunne få kjøpt urin og da? De som har dopet seg lenge kan ikke ha et pissglass lager stående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå