Mindscape Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg så et tidligere innlegg om hightech excalibur radeon 9088 pro iceq og lurte på om det er et kort som lar meg spile spill som f.eks hl 2 og doom 3 på høy oppløsning og tekstur kvalitet? jeg er på vei til å kjøpe ny pc så det er svært viktig for meg å få noe som ikke lagger og ser bedritent ut takk på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 9088 finnes ikke, mente du 9800pro ? Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det kjører doom3 helt fint på medium, hl2 veit jeg ikke. Selv har jeg et Radeon X800XT kort, som kjører begge spille ganske bra, eller jeg syns den kjører hl2 mye bedere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 regener med at det er 9800pro du mener! det kjører både doom 3 og hl2 på bra grafikk. på hl kan du vel ha det meste på høyest men ikke doom 3 der kan du bare ha på high å ikke ultra Lenke til kommentar
Mindscape Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 tusen takk, jeg mente selfølgelig 9800 pro hehe. beklager skrivefeilen. måtte skyndte meg på skolen Lenke til kommentar
Mindscape Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 lurer i tillegg på en ting til, tar ikke det korte to kortplasser? det er jo bare en kortplass for agp på de fleste hovedkort. tar den andre plassen en pci da? Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Viss det er VGA silencer som det sikkert er på den, så tar den to kort plasser!! Det betyr ikke at du trenger en ekstra AGP port Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå