Kaos Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Hei! Jeg har lenge hatt lyst på ASUS V9999 Geforce 6800 GT 128 MB skjermkorte, men så fikk jeg øye på dette MPX.no. Siden Club3D GeForce 6800GT 256MB Skjermkorte bare koster noen hundre kroner mere og har da 256mb enn ASUS V9999 korte som har 128mb, så fikk jeg lyst til å bruke noen hundre kroner mere får å få 256mb, men tenkte jeg ville høre med dere om dette korte er en bra innvistering eller ikke? Lenke til kommentar
D-ZeeZ Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Det står i en haug andre tråder her at det der er et kjempekjøp/kjempekort. Bruk søkefunksjonen, så finner du nok ut at akkurat dette er svart på i det vide og det brede i løpet av denne uken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 jeg ville kjøpt 256mb kortet! hvis jeg ikke tar kjempe feil har det bedre og raskere ram, i tilleg til de extra 128mb Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 256 mb utgaven yter nok litt bedre... Men det er også mye dyrere enn 128 mb utgaven... men ikavell tror jeg absolutt ikke du blir skuffet av et slikt kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå