Gå til innhold

Laget meg en ny side, forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... det finnes ting selv jeg ikke gir kritikk på... Det bildet på forsiden (jeg snakker selvfølgelig om den ekle kællen som viser svansen) bør du fjerne omgående, for det er ikke noe jeg liker å se når jeg faktisk sitter å spiser en meget tidlig frokost!

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Uff, det var bare ekkelt. Tips - ikke alle liker ekle, nakne gutter like godt. Personlig ville jeg sørget for å ikke ha noen slike bilder fremme på hovedsiden når jeg slenger en side til kritikk, du bør tenke litt på det også.

Eventuelt burde du nevnt det i første post. :nei:

Lenke til kommentar

Den rød-rosa fargen på sidene er veldig stygg.

Ikke bruk tabeller til layout.

Sett på doctype

Bruk CSS

Vil anbefale et php include-script i stedet for frames.

Og bytt for all del ut den horrible tittelen fortere enn svint. Også på logoen øverst til høyre.

Flere av disse punktene krever riktignok litt av deg, men du vil du ikke angre på å følge dem.

Og hva er poenget med "<!-- ZoneLabs Popup Blocking Insertion -->

<script language='javascript'>postamble();</script>"?

Endret av Shaggy
Lenke til kommentar
Og hva er poenget med "<!-- ZoneLabs Popup Blocking Insertion -->

<script language='javascript'>postamble();</script>"?

Æh, kanskje litt OT, men det der tror jeg er ditt eget program som setter inn. Flere adblockere modifiserer HTML-koden som outputtes fra sider for å hindre uønskede popups og ubehagelige script.

Jeg ser ingen ZoneLab popup-blokk-kode. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Æh, kanskje litt OT, men det der tror jeg er ditt eget program som setter inn. Flere adblockere modifiserer HTML-koden som outputtes fra sider for å hindre uønskede popups og ubehagelige script.

Jeg ser ingen ZoneLab popup-blokk-kode. :dontgetit:

Heh, ok. Beklager det. :blush:

Lenke til kommentar
«fittafeis» - altså, beklager uttrykket men - herregud for et patetisk navn på ei side.

Er nok det einaste eg vil kommentere.

mange som reagerer på dette navnet og det er vel forståelig... kanskje litt for internt... takker for alle tips. og det zonaealarm greiene blir lagt inn automatisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...