ebso86 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har lenge hatt lyst å laget meg en ny nettside og bestemte meg idag for å lage en. resultatet ble en personlig/venneside. http://www.fittafeis.tk Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre med siden for å få den til å se bedre ut uten å måtte jobbe så ekstremt mye med? Noen som har noen tips om innhold? Mvh. Erik Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) ... det finnes ting selv jeg ikke gir kritikk på... Det bildet på forsiden (jeg snakker selvfølgelig om den ekle kællen som viser svansen) bør du fjerne omgående, for det er ikke noe jeg liker å se når jeg faktisk sitter å spiser en meget tidlig frokost! Endret 3. desember 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Uff, det var bare ekkelt. Tips - ikke alle liker ekle, nakne gutter like godt. Personlig ville jeg sørget for å ikke ha noen slike bilder fremme på hovedsiden når jeg slenger en side til kritikk, du bør tenke litt på det også. Eventuelt burde du nevnt det i første post. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Etter å ha sett førstesiden tør jeg ikke være der lenge nok til å kunne få et inntrykk av siden.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Første jeg ville ha gjort er å endre domenenavn.. Og som de andre nevner... første bildet skremmer jo alle besøkende vekk... spørs hva slags venner du har da.. Endret 3. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) æsj! Nasty bilde! Grelle farger!!! kast den å begynn på nytt! Særriøst! Endret 3. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) For en ekkelt side.. om jeg har noe tips? nei takk.. tror du heller bør fjerne den. EDIT: Jeg tror Hardware heller bør fjerne konto din.. ærlig talt.!! Endret 3. desember 2004 av funkweb Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Om det kan sies: REMAKE Nei, ærlig talt. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 vel.... jeg må bare beklage.... hehe.... det var ikke meningen å ha de bildene der. og jeg trodde at jeg hadde fjernet de. Men nå er det bildet vekk. Ble litt sent i går og det gikk vist i glemmeboksen Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Domene navnet ditt er heller ikke å foretrekke..!! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 er ikke så gale navn da...... ble litt for personlig med eriksem.tk liksom kanskje ikke et domenenavn for sarte sjeler Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er ikke så gale navn da Ikke så gale? Totalt talentløst, og bare idiotisk. Skift fortere enn svint. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skal ikke anmelde han for trakasering mens vi er så godt i gang med det? Samme hva slags domene det er til en privat side jeg, og sikkert ingen andre her, kommer til å besøke uansett. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 www.eriksem.tk er også registrert...... Er det noen som har noen enkle tips til design? Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 fjern rammene:p bare jeg som ikke liker rammer, smak og behag sikkert. Få den validert, dvs. sett inn DTD ol. se: www.w3c.org flytte teksten litt utfra margen, slik at den ikke er oppe på den oransje biten til venstre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 «fittafeis» - altså, beklager uttrykket men - herregud for et patetisk navn på ei side. Er nok det einaste eg vil kommentere. Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Den rød-rosa fargen på sidene er veldig stygg. Ikke bruk tabeller til layout. Sett på doctype Bruk CSS Vil anbefale et php include-script i stedet for frames. Og bytt for all del ut den horrible tittelen fortere enn svint. Også på logoen øverst til høyre. Flere av disse punktene krever riktignok litt av deg, men du vil du ikke angre på å følge dem. Og hva er poenget med "<!-- ZoneLabs Popup Blocking Insertion --> <script language='javascript'>postamble();</script>"? Endret 3. desember 2004 av Shaggy Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Og hva er poenget med "<!-- ZoneLabs Popup Blocking Insertion --><script language='javascript'>postamble();</script>"? Æh, kanskje litt OT, men det der tror jeg er ditt eget program som setter inn. Flere adblockere modifiserer HTML-koden som outputtes fra sider for å hindre uønskede popups og ubehagelige script. Jeg ser ingen ZoneLab popup-blokk-kode. Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Æh, kanskje litt OT, men det der tror jeg er ditt eget program som setter inn. Flere adblockere modifiserer HTML-koden som outputtes fra sider for å hindre uønskede popups og ubehagelige script. Jeg ser ingen ZoneLab popup-blokk-kode. Heh, ok. Beklager det. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 «fittafeis» - altså, beklager uttrykket men - herregud for et patetisk navn på ei side. Er nok det einaste eg vil kommentere. mange som reagerer på dette navnet og det er vel forståelig... kanskje litt for internt... takker for alle tips. og det zonaealarm greiene blir lagt inn automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå