ZaXoN Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei! Jeg har trådløst nettverk, men jeg har ett problem med at jeg detter ut hele tia.. Noen som har en ide? Når jeg først er på så funker det helt greit, men etter vert så detter jeg ut igjen også inn igjen... Mvh: Stoffen Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jaha. merke og modell på oppsettet er en ide. litt vanskelig å synse oppdatert firmware? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hei jeg har samme problem. jeg har en 3com wireless ruter og 3 pcer med winxp i nettverket. jeg datt ut hele tiden og ble så lei at jeg leverte inn ruteren til datakjeden. de fant ut at det ikke var noe feil på ruteren, men at det antagelig var en av pcene på nettverket som kjørte en DHCP server tjeneste. de anbefalte å koble til en og en pc for å finne ut hvilken som det var noe galt med. utenom det har jeg ikke funnet ut noe, og jeg vet ikke hvordan jeg slår av såkalte DHCP servere, men jeg vet hvilken pc som ødelegger for nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå