bluemac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det er en som har hacka msn min han tar koden min hver gang og han har tatt andres sinn kode på min venne liste åsen stopper jeg han ?? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 er de noen som har opplevd det samma jeg fikk ip til vedkomende 127.0.0.1 Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vel.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette, men 127.0.0.1 er pc-en _din_. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vel.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette, men 127.0.0.1 er pc-en _din_. hehe Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Kode? Det er ikke den forbanna MSN Discovery greia som ser ut til å være populær blant fjortissen for tida... Edit: Tagged by leif Endret 3. desember 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Peseduden Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har du et bilde av problemet? Evt bedre beskrivelse? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) jeg skal ta bilde av det idag han kommer sikert etter på men jeg har mailen på vedkomende [email protected] Endret 3. desember 2004 av bluemac Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 han eller henne viste bilder som jeg hadde i mailen det var ikke gøy og tok andres msn som jeg hadde på venne lista Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 öyh.. trippel post!! skjerp deg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Dere unger som ikke klarer å svare med noe annet enn et smiletryne eller noe annet piss, gi faen med å poste. Jeg ser ett seriøst svar her, og det står JohnRichard for. Stenges, utrolig nok. Om trådstarter skulle ha mer problemer med dette, opprett en ny tråd. Formulér deg gjerne bedre, og brukt tegnsetting (komma og punktum) slik at folk skjønner hva du vil frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg