Demogorgon Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hoi!! De to overnevne filmene er antageligvis de mest geniale jeg noensinne har sett, i allefall blade1, slike filmer jeg liker med tunge dyste atmosfærer. noen her som kan gi meg noen tips til filmer i samma gata som er verdt å se? setter pris på det' -marius Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Blood: The Last Vampire Kanonfilm!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Når jeg tenker "tunge dyste atmosfærer" tenker jeg Donnie Darko, men den blir muligens litt for dyp. Jeg tror du kanskje vil like Dark City eller Equilibrium. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Blood: The Last Vampire Kanonfilm!! Absolutt. Denne filmen er fantastisk, men akk, altfor kort. Noe av det absolutt beste jeg har sett av tegnet kortfilm(?). Ellers har man jo Blade 2, og Blade 3 kommer snart på kino. Underworld finnes også i en Director's Cut. I samme dystre sjanger kan jeg kanskje nevne Dark City, The Cell, Mimic og Resident Evil. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du må sjekke ut yndlingsfilmen min, The Crow Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Blood: The Last Vampire Kanonfilm!! Absolutt. Denne filmen er fantastisk, men akk, altfor kort. Noe av det absolutt beste jeg har sett av tegnet kortfilm(?). Ellers har man jo Blade 2, og Blade 3 kommer snart på kino. Underworld finnes også i en Director's Cut. I samme dystre sjanger kan jeg kanskje nevne Dark City, The Cell, Mimic og Resident Evil. takker for svar alle! jeg kan ikke utale meg om de andre filmene nevnt, men resident evil er jeg ingen stor fan av, rett igjennom dålig etter min mening. blade 2 var også en skuffelse. det er en voldsom atmosfære med 1'ern som trekker i meg. den er en klassikker i mine øyne. -marius Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Støtter The Crow...veldig god film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå