Clausewitz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har i dag en Duron 900mhz, på et Abit KT7A-raid. Siden det nærmer seg jul, kan jeg ønske meg ny cpu og hovedkort til ca. 1400 kr. a) Vet noen hvor mye mitt hovedkort tåler? (i Mhz etc) b) Socket A eller socket 754? Hvor stor forskjell er det mellom Athlon, Sempron og Athlon 64 2800+. c) hva vil være den beste løsningen? Takk. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Du vill vel også trenge DDRram i så fall. Endret 3. desember 2004 av Texas Stovner Lenke til kommentar
Clausewitz Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Det vil jeg sikkert, har vel 512mb SDRAM nå, men RAM'en er en annen sak Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kortet ditt støtter iallefall opptil 1,2Ghz thoroughbread prosessor. Lenke til kommentar
Clausewitz Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Kortet ditt støtter iallefall opptil 1,2Ghz thoroughbread prosessor. Den prossesoren finnes ikke i salg. Uansett så må jeg oppgradere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå