Bergan01 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei hei.. Jeg har en Ibm thinkpad R50e med 764 ram, intel celeron mobile 1,4 ghz, intel integrert grafikk 64ram, og 40gb. jeg bare lurte på om det var mulig å oppgradere maskin litt.. ram har jeg nok av, men om d var mulig å bytte ut prosessoren f. eks? og oppgradere grafikk. Det er en ledig pci slot i maskinen hvis jeg ikke tar helt feil. Men d er for spesial kort selfølgelig. Dere må ikke tro at jeg er helt blank på pc området, for stasjonær kan jeg, men dette er liksom litt mer avansert. Og er j**li irriterende når man har instalert doom3 og finner ut at d er så vidt det hakker hehe, jaja.. Håper noen av dere "PROFFENE" kan hjelpe meg da:p TAKKER! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Grafikk-kortet kan du bare glemme å få oppgradert. Din maskin bruker til og med et integrert Intel-kort, så der er du fast. Prosessoren kan du muligens oppgradere noe, men det kommer antageligvis til å koste mer enn det smaker. Det eneste du da står igjen med er minnet og harddisken, hvor ingen, slik maskinen din er konfigurert i dag, kommer til å hjelpe deg noe særlig. Det er rett og slett ikke en spill-maskin du har der. Mvh ponke Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Grafikk-kortet kan du bare glemme å få oppgradert.Din maskin bruker til og med et integrert Intel-kort, så der er du fast. Prosessoren kan du muligens oppgradere noe, men det kommer antageligvis til å koste mer enn det smaker. Det eneste du da står igjen med er minnet og harddisken, hvor ingen, slik maskinen din er konfigurert i dag, kommer til å hjelpe deg noe særlig. Det er rett og slett ikke en spill-maskin du har der. Mvh ponke ja! det er en glimrende maskin til kontor applikasjoner. men til noe utover det så duger den pent lite Lenke til kommentar
Bergan01 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 jaja.. hehe, da var d håpet ute av verden:p Men glad for at jeg har en maskin ved siden av som klarer d.. ellers hadde jeg følt meg utenfor:p Takk for hjelpen i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå