The_Lobster Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Først: "mener, og tror jeg har puttet dette i det rette forum..", "hvis ikke, rett på meg"! Nå, jeg har vært innom http://www.microplex.no, og sett på design kabinettene... Alle var kjempetøffe! Så lurer jeg da på, er det bare kabinett med "stil" og ingen kvalitet? Eller har de god kvalitet? Sammenlignet med Chieftec Miditower (DX01SLD for eksempel), ligger design kabinettene og chieftec kabinettet på lignende pris. Chieftec kabinettet har jeg hørt har god kvalitet, OG har mye plass. Så kommer det til at jeg trenger ikke plass til ørten haddisker, cdrom's, etc. Så lurer jeg på, hvordan er varmen og slik inni et slikt design kabinett sammenlignet med chieftec sitt? Hva burde jeg velge? :smile: Takk på forhånd, MvH, Joachim Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Ikke design-serien iaffal. :smile: Chieftec er bra. :smile: _________________ I need help! Vil du være kul? Join oss på #hw.no@undernet Fanta er bedre enn cola. [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-05-31 21:17 ] Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Chieftec har bedre vifte plasseringer enn de andre design greiene de har på microplex. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Ville uten tvil ha valgt Cheftech. design-Kassene ser tøffe ut, men på innsiden er det neppe mange som kan måle seg med cheftech. Alt kan klipses av/på (Vifter, Cd-stasjoner, Disker, t.o.m Floppy-stasjonen har klips(!)) og så er det så sinnsykt god plass inne i de. skal du sette sammen pc`n og så la den være er det kanskje ikke så nøye, men skal du ofte inn og ut av den, velg cheftech :smile: Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Chieftech uten tvil! Kjøpte nettopp et slikt aluminiumskabinett på komplett til en av ungene mine og er meget fornøyd! Det veier bare ca. 5 1/5!Kg og er helt genialt for transport til og fra LAN Har fra før et Chieftech Dragon big tower som jeg også liker veldig godt etter noe modifisering for å gi plass til ekstra kjøling. Holder LAN på jobben i natt, og da skal jeg prøve å få tatt noen bilder av det nye kabinettet når vi bygger det samt kansje et par nye bilder av kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Chieftec skrives uten H på slutten! [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-31 22:49 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 22:48, Anders Leipsland skrev:Chieftec skrives uten H på slutten! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-31 22:49 ]</font> Det vet jeg vel. :smile: Jeg har da aldri gjort noe annet. C-h-i-e-f-t-e-c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå