Howard Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Julekalender 2004 - dag 3 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 for et fælt kabinett. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det ligner litt på Alienware kabinettene Og til en god penge Endret 2. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 for et fælt kabinett. Enig. Er det i det hele tatt noe bra? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Okaj, vurderte nytt karbinett, men vertfall ikkje d der Lenke til kommentar
Royal Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Grusomt harry var det der. Finner ikke veien hjem her i hvertfall. Mulig tilbudet er bra for dem som liker den slags Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Syns den er kul eg. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Syns den er kul eg. Helt enig SnowDOG, for de som liker det så kan jo dette være et supert tilbud. Herr og Fru "vilha alienware" kan jo f.eks kjøpe ett slikt. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hehe, heftig kabinett, men kommer nok aldri til å kjøpe noe sånnt Edit: Den 17" skjermen de har på psdata, finnes det noen tester på den? Bra pris ihvertfall Mangler vel bare DVI kanskje? Endret 2. desember 2004 av ZyberZone Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nei takk.. Men over til noe helt annet.. Hva med og lage en tråd med oversikt over hva de forskjellige webshoppene har som dagens tilbud i julekalenderen? Finnes jo MANGE netshopper som har det.. Dermed har vi jo vår egen lille prisguide Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nei takk.. Men over til noe helt annet.. Hva med og lage en tråd med oversikt over hva de forskjellige webshoppene har som dagens tilbud i julekalenderen? Finnes jo MANGE netshopper som har det.. Dermed har vi jo vår egen lille prisguide Hadde vært fint med alle netshoppene sine juletilbud i en tråd ja. Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Akkurat hva jeg mener.. Problemet er at jeg ligger i senga med laptoppen, og det er for mye arbeid med en slik en jallamus osv osv.. Hadde vært fint om noen gadd og ta seg bryet med og lage dette.. Blir gjerne med, og lager en annen dag.. Men som sagt melder jeg pass idag Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Melder meg med på den, ta kontakt. Så ordner vi det Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Heller ikke min stil, men det er nok den beste alienware-kopien jeg har sett. Jeg mener å ha registrert et par ufyselige plastic fantastic AW-kopier her på forumet. Så for de som liker denne typen hardwareholdere, er vel dette et hyggelig tilbud. Dårlig at det ikke står førpris btw. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg mener å ha registrert et par ufyselige plastic fantastic AW-kopier her på forumet. Hahhaahhahahaha Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 En slik tråd kunne jo vært sticky frem til jul også.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 for et fælt kabinett. Det ser ut som et horehus, skal jeg si deg! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) for et fælt kabinett. Det ser ut som et horehus, skal jeg si deg! Der kom mr.night sin kommentar ja Alex! Horehus er nok det, det er! EDIT: Bare fordi du er LianLi-fanboy of the decade, så betyr ikke det at det ikke er stilig fordet? Endret 2. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Der kom mr.night sin kommentar ja Alex!Horehus er nok det, det er! EDIT: Bare fordi du er LianLi-fanboy of the decade, så betyr ikke det at det ikke er stilig fordet? Altså. Bare se på det! Det ser ut som en klump med plastikk som en kunster bare har dratt hendene over i 5 minutter, og kalt det "kunst". Lian-Li = style, plass, lettvekter og eksklusivt. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Altså. Bare se på det! Det ser ut som en klump med plastikk som en kunster bare har dratt hendene over i 5 minutter, og kalt det "kunst". Lian-Li = style, plass, lettvekter og eksklusivt. Whatever you say sherlock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå