darkness| Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har fått meg ny skjerm! :D Samsung Syncmaster 710T Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Sweet. Vekker minner om da jeg fikk min 1760NX i sommer. Det som er mest spennende er ventetiden fra du har bestilt, til du ser at det er null døde pixler. Edit: Hvorfor ikke kjøre opera med tabs på venstresiden? Endret 2. desember 2004 av zimen Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Woho, gratulerer med DIGGBAR skjerm Håper du blir fornøyd og at den svarer til dine forventninger Edit: leif Endret 3. desember 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 På skolen min har alle PCene sånne skjermer? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Zimen: Hvorfor ikke kjøre FF? JoachimR: Sssh. I såfall sløser skolen din med pengene. Går ikke du på allmenn? Men kult for dere uansett da. Ingen døde pixler på min i hvert fall Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Zimen: Hvorfor ikke kjøre FF? JoachimR: Sssh. I såfall sløser skolen din med pengene. Går ikke du på allmenn? Men kult for dere uansett da. Ingen døde pixler på min i hvert fall Muligens ikke den da.. Men det er samsung-skjermer på 17 tommer, og det står syncmaster på dem. De har dessuten samme farve som den på bildet. Går på en skole med almenfaglig studierettning ja.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Zimen: Hvorfor ikke kjøre FF? Fordi FF ikke kan ha tabs på venstresiden...? Også må man laste ned plugin for å få mousegestures til å funke. Men men, hver sin smak. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Mulig det er slike skolen har, de har jo ikke så ekstrem pris heller: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300905&cks=FRT Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Tullegutt. Det er jo en helt annen skjerm Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skjønner at jeg får skrive av modellnummeret neste gang jeg bruker en av skolens PCer 1000 kroner i forskjell på prisen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Sånn ca ja Min har DVI og er generelt sett mye bedre Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sånn ca ja Min har DVI og er generelt sett mye bedre da så, er imponert nok over at skolen min har tatt seg råd til 100 LCD -skjermer jeg.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Er imponert over at skolen din har over 100PC'er.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er imponert over at skolen din har over 100PC'er.. Stor skole. Tynne klienter er det vel mest av, men jeg regnet det som PC nå. Tipper rundt 150 "klienter"(PCer, arbeidsstasjoner og tynne klienter) på skolen.. Rundt 6-700 elever. Men ganske veldig off-topic? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Fin skjerm det der ja, nå trenger du bare et par nye høyttalere! (usj ) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jepp. Creative ITrigue 3200 står jævlig bra i stil med disse skjermene. Gratulerer med skjermen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Fin skjerm det der ja, nå trenger du bare et par nye høyttalere! (usj ) Hehe, jepp. Men jeg gir egentlig faen. Mye annet jeg prioriterer før nye høttalere. Men jeg har jo bursdag 14. desember da. Feel free to send gifts ;P Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Darkness|: Det var jo en flott skjerm, men forumskinnet du bruker er så totalt eid av gammel hardware 2 kolonner.BYTT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå