Svein_Erik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg har en Inspiron 8500. Alt har fungert utmerket inntil 2 dager siden. Da jeg tok ned "lokket" og tok det opp igjen, var skjermen svart. Jeg restartet, skjermen er helt fin frem til XP logoen med de greiene som beveger seg er ferdige, da blir den svart, og forblir svart. Jeg har prøvd å koble til tv, og der får jeg bildet frem! Kan også gå inn i sikkerhetsmodus og med "enable vga". Men ikke i "vanlig" modus. Jeg har fjernet og lagt inn driverne flere ganger..nå formaterte jeg til og med, men det er fortsatt samme problem!!! er lei nå ja... *sukk* Jeg har også oppdatert til siste bios.. Kan noen hjelpe meg, vær så snill..? Hilsen Svein Erik. PS! Kjører norsk Win XP Prof inkl. sp2, 2.2 GHZ P4, 1024RAM, ATI 128mb Endret 2. desember 2004 av Svein_Erik Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har også en i8500, men jeg har ikke hatt så mye problemer med den.. Har du prøvd å kontakte dell?? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sjekk at LCD skjermen er satt opp som default skjerm (hoved) ? Du kan få sånt tull da. At når driverne til windows slår inn så slår de av LCDn pga av den ikke er default monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå