Hildemor Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ettersom jeg har en evne til å hoppe av lasset midt i forelesningen, hadde det vært utrolig kjekt å få med seg forelesningen som lydopptak! Er dette gjennomførbart? Hva kan anbefales når lydopptak er det viktigste? Ønsker forøvrig også radio. Pris: inntil 2000,- Alt annet kommer pr nå i andre rekke. Noen av dere som har gode erfaringer? Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Kan jo alltids kjøpe penn og papir og en liten lommeradio men ellers så vet jeg desverre ikke om noe Edit: skrifeleif haha Endret 2. desember 2004 av santaxx Lenke til kommentar
Hildemor Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Joda, pen er jeg og papir har jeg, men nå var vel spørsmålet om en MP3-spiller kan hjelpe meg litt på vei her, skjønner? Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hehe, jeg prøvde faktisk opptaksfunksjonen på min Twinmos redrock s21 under forelesning, men jeg må vel sitte på første rad for å få et opptak det kanskje går an å høre hva som blir sagt. Gikk ikke fra nesten bakerst i alle fall ..men det er en bra ide du har. Var inne på den jeg også, men fant ut at det bare var å ta seg sammen og møte til det man skal Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Mange av creative sine spillere har støtte for ekstern opptager. www.europe.creative.com mp3 spiller tilbehør Lenke til kommentar
Hildemor Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Noen spillere som kan gjøre jobben dersom jeg sitter på første rad? Eller er dette prosjektet i overkant for en MP3? Er jo ikke interessert i store greier med egen mikrofon og alt dette, kun en liten, anonym greie.... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Creative Zen Micro? Den tar opp i mp3 format, og har brukbar kvalitet på opptaket... plass til 5 GB... Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg trodde så å si alle mp3-spillere med voice-rec tok opp til mp3 jeg.. Husker ikke i farten tallene, men mener jeg kan fint få plass til 3-4 forelesninger på min 256MB med grei kvalitet. Så lenge lydkilden ikke er allt for svak, så... Lenke til kommentar
Hildemor Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Så hvilken MP3 gir best lyd? Må jeg kjøpe en Creative Zen Micro (er enig i at den ser helt smashing ut) eller kan jeg få like bra opptak med noe til halve prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå