Endre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Må passe på å høre på noe som ikke er for kult, da begynner du bare å bange vilt midt i treninga. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Åsmegin omg, åssen kunne jeg glemme Àsmegin? De er helt geniale! Blodhevn Lenke til kommentar
Agares Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Benighted, Blood Red Throne, Decapitated, Hate Eternal, Kataklysm, Krisiun og Morbid Angel. Lenke til kommentar
Agares Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Åsmegin omg, åssen kunne jeg glemme Àsmegin? De er helt geniale! Blodhevn Når i helvete ble Ásmegin death metal?! Skjerpings, folkens... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Eh, nazi/redneck metal? hvilken verden bor du i da? synes ihvertfall du kan komme med forklaring på utspillet ditt.. Harry kan jeg gå med på, for det er genialt harry. Men nazi? redneck? No spiller dei på veldig nasjonalistiske strenger. Det å kalle dei for nazi er jo ein overdrivelse, men alike vel ein pasende overdrivelse. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du som er så god på gitar, spill inn noe selv? Eller denne metal"melodien" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå