Gå til innhold

E398 - Problemer og erfaring

Wabby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har eg hatt denne en liten stund ca en veke og den har begynt og klikke flere ganger til dagen og briken må formateres av og til. Men når jeg går inn på motorola sin side så finner jeg bare sånn sted du kan spør de om ting, men jeg har aldri fått noe svar og jeg klarer ikke og finne noen konkret mail.

Noen som kan hjelpe?

plizzzzzzzzz :innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent:

Lenke til kommentar

det er ikke video opptak på denne flex versjonen (programvare) og diktaphonen finner du ved og gå inn på ny mms og legge til talememmo så trykker du ok og må velge et nummer (ta vilket som helst) etter det kan du trykke meny knappen i mitten og velge lagre i utkast du kan lagre mange tusen hehe. håper det kommer snart en ny flex versjon :w00t: i dag må eg til lefdal og skaffe ny brikke for den gamle har klikka :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har fått denne mob'en jeg og nå :)

Er alt i alt veldig fornøyd, også liker veldig godt å ha mp3-spiller og mobil i samme enhet, da er alltid musikken tilgjengelig når du kjeder deg :) Hadde liksom aldri med meg minidisken når jeg virkelig trengte den....

Det jeg ikke er så fornøyd med er at jeg ikke får sendt mms jeg heller (active talk) og at det ikke finnes noen ordentlig diktafon :mad: Har ringt netcom og mast om mms, men de ser ikke ut til å være til så stor hjelp. Fikk bare beskjed om å slette de gamel innstillingene og prøve på nytt... *ringe og mase litt mer*

Lenke til kommentar

jeg har fått mms til å fungere.. Det var min egen uvitenhet som vra grunnlaget for feilen.. du kan gå inn på www.motorola.no og laste ned opperatør innstillinger derfra.. men, de kommer ikke som en vanlig melding!! tlf lyser opp, uten noen som helst varsel, da er innstillingene mottatt og du må gå inn i meldingssenteret og velge "leser-melding" alternativet og følge instruksene, etter at du har gjort dette.. fungerte det fortsatt ikke umidelbart, sendte en melding til meg selv, fikk den og etter ca 1 time kunne jeg sende vanlig...

Hvordan legge bilder og snutter inn i minnekortet? får ikke det medfølgende programmet til å fungere...

Lenke til kommentar
jeg har fått mms til å fungere.. Det var min egen uvitenhet som vra grunnlaget for feilen.. du kan gå inn på www.motorola.no og laste ned opperatør innstillinger derfra.. men, de kommer ikke som en vanlig melding!! tlf lyser opp, uten noen som helst varsel, da er innstillingene mottatt og du må gå inn i meldingssenteret og velge "leser-melding" alternativet og følge instruksene, etter at du har gjort dette.. fungerte det fortsatt ikke umidelbart, sendte en melding til meg selv, fikk den og etter ca 1 time kunne jeg sende vanlig...

Hvordan legge bilder og snutter inn i minnekortet? får ikke det medfølgende programmet til å fungere...

Har vært der og lasta ned de innstillingene også, men funker ikke de heller ... Står bare "sender melding" under status i meldinga i utboksen, oeg etter noen inutter kommer det en beskjed om at meldingen ikke kan sendes. Ikke at jeg driver å mms'er så veldig mye, men blir så sinnsykt irritert over at det ikke funker!!! :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uff, nå har jeg kommet over noe nytt....

Laderen henger så løent i Mobiltelefonen at når jeg bare flytter på den så slutter den å lade... Til og med når den ligger å lader om natta så kan den slutte å lade. Eller så slår den seg av og på av og på på ladingen. Dette er jo ikke heldig for batteriet og jeg får jo aldri ladet den fullt opp.

Noen som har samme problemet med at laderen henger slakt (Den detter ikke ut av mobilen, men sitter løst i)?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke et problem så lenge den lader ?. Og så lenge den ikke detter ut så er det vel ikke no galt?

Noen som finner no ut med del filme fungsjonen ? iriterer meg! leste at det var "filmkamera" ,men jeg finner det i så fall ikke :(

Endret av leddja
Lenke til kommentar
Det er jo ikke et problem så lenge den lader ?. Og så lenge den ikke detter ut så er det vel ikke no galt?

Du skal kunne løfte en telefon opp fra bordet for å lese eller skrive en melding uten at den slutter å lade... Jeg mener at det er noe galt da ... :ermm:

Skal innom El-kjøp imorgen og høre hva de har å si... Se om jeg får en ny lader eller noe..

Lenke til kommentar
Har alle dere problemer med at det kommer skurring fra høytalerne selv om tastelyden er av???? :dontgetit:

har planlagt å kjøpe e398, men det kan jo være utrolig irriterende med den skurringen......

Vil ikke kalle det skurring, men det er en meget svak "tikk, tikk" lyd når du trykker deg rundt...

Har ikke plaget meg.... Men har fått et software problem som plager meg noe jævli.

Iløpet av de tre siste dagene så har telefonen låst seg komplett i det jeg får en innkommende samtale (samme person som ringte). Det som skjer er at istedenfor at sangen som er lagt inn kommer så kommer en helt vanlig "ring ring" ringelyd og du får ikke svare. Skjermen sier at du har svart... Ringer fortsatt.... Du slår av mobilen på vanlig måte... Ringer fortsatt.... Du holder den rød knappen for å slå den på... ingenting skjer, ringer fortsatt... Gjentar dette 3 - 4 ganger og så slår den seg på. Ringingen stopper, telefonen restarter seg selv, blipp blopp... Der spørr den om pin kode...

Dette er rinlig plagsomt, da dette skjer i det noen ringer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...