Steikern Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Heisann ;D Noen som veit hvor du får kjøpt grøne neon lys vifter? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) grønn katode grønn neon edit: leif Endret 2. desember 2004 av Ødd Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCFG80UVCSG Det er en viftegrill, men det er også vifter der (med leds though). Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skall kjøpe meg dette kabinette, Hvem tror derre lyser best av denne viften eller denne her? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg skall kjøpe meg dette kabinette,Hvem tror derre lyser best av denne viften eller denne her? Helt klart den første du linker til. edit:kompis av meg har den , lyser fint opp inni kabinettet Endret 3. desember 2004 av geedoo Lenke til kommentar
ReWrite Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ahhh gud bedre... Man spørr ikke etter grønne neon lys på "Forum -> Overklokking -> Kjøling - Luft " Eller? Har jeg gått glipp av noe? Eller er neonlys plutselig kjølende? Og bare som det er sagt, Neonlys + PC = Cs Fjortiss, kan dere ikke lære at pcen ikke skal lyse opp som sex-rommet til foreldrene deres? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Noen som vet hvor man får kjøpt 92mm LED/Neon vifter Edit: IKKE Alu eller sort plast Endret 3. desember 2004 av Alte-to Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Og bare som det er sagt, Neonlys + PC = Cs Fjortiss, kan dere ikke lære at pcen ikke skal lyse opp som sex-rommet til foreldrene deres? Vel, smak og behag. Her på forumet hjelper vi hvis noen spør, og kritiserer ikke bare fordi du personlig ikke liker lys i dataen. Edit: leif Endret 3. desember 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Det er vifter i prisguiden til Hardware.no nå. Ta en titt der. Endret 3. desember 2004 av SEC44 Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skall kjøpe meg dette kabinette,Hvem tror derre lyser best av denne viften eller denne her? Den andre vifta reagere på uv lys. Det er ikkje led i vifta. Lenke til kommentar
Hårløs Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) .. Endret 3. desember 2004 av Microman Lenke til kommentar
Hårløs Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Og bare som det er sagt, Neonlys + PC = Cs Fjortiss, kan dere ikke lære at pcen ikke skal lyse opp som sex-rommet til foreldrene deres? Vel, smak og behag. Her på forumet hjelper vi hvis noen spør, og kritiserer ikke bare fordi du personlig ikke liker lys i dataen. Edit: leif helt enig Ongabonga Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Selv om folk liker neon lys, å ikke du ReWrite, så behøver ikke du kommer her å snakke masse dritt. Selv om folk har neon behøver det ikke bety at dem er fjortis/cs freek, noe du er, med tanke på oppførselen. Endret 3. desember 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sykeste feilposten jeg har sett. Hvordan kom du på å poste her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå