mikal1 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det MFC eller Win32API derre bruker mest her? Hvilket er smartest å kunne.. MFC sparer man tid med, men API er grensesnittet og... Mange ting som går i API som ikke går i MFC... men hvilket burde jeg hvelge... Hva bruker derre? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 både MFC og W32 apiet er litt shitty å jobbe med igrunn - ta en titt på wxWidgets o.l. Lenke til kommentar
mikal1 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) wxWidgets? hva er det? er det Python eller noe? Endret 3. desember 2004 av mikal1 Lenke til kommentar
Steinbitglis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 wxWidgets er et API for å lage GUI. Her kan man bruk enkle funksjoner, klasser etc.. for å f.eks lage knapper, menyer, dialoger osv... (det meste du trenger). Det er litt knot å installere i kompileren, men er veldig praktisk i bruk. Det finnes for C++ og python og noen fler språk Det finnes dessuten for nesten alle os jeg kjenner til. wxWidgets hjemmesida Til det samme kan du evt. bruke QT, men det veit jeg lite om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå