j**** harddisk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei! Jeg har en AMD Athlon XP2400+, men da jeg skrur på pc'en står det 1800+ Jeg har jo selfølgelig lyst til at den skal yte maks.. Men når jeg prøver og stille på spenningen øker den kun til 1900+ ... Det går ikke an og stille på cpu vcore eller noe... Hva gjør jeg??? Takk for hjelpen, Mvh Petter Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ikke gjør noe med vcore. Still in FSBen (Front Side Buss). Hvis det er en mobile utgave kan du til og med forandre på multipliern. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Det er ikke mobile.. jeg er i bios nå.. hvor finner jeg FSB? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kommer an på BIOSen. Burde være noe under Advanced Chipset features eller noe. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har award bios versjon 6.00... den nyeste... Det står ingenting under advanced chipset features... Kan ikke bios'en min overklokke? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 burde vært noe som dette her.. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Ligner ikke engang... hvis jeg går inn på standard cmos features står det ingenting om cpu eller noe.. det står kun hva jeg har som IDE primary master IDE primary slave osv... Det ene bildet lignet helt, men når du gikk inn på der med fsb'en lignet det ikke- jeg har ikke den! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 er det bare en side eller finnes det skille ark? Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Det er en side.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 da er den sannsynligvis låst. Har du ferdigbygd (DELL, HP osv.) ? Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Ferdigbygget ja, men av privat forhandler.. ikke av Hp eller Dell eller noe.. hvordan låser jeg den opp da? ikke the pencil trick vel? :!: Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei. Om du ser på bildet som blei posta oppi her.. i menyen til høyre, står det.. load optimized defaults, og fail-safe defaults. Prøv å load optimized defaults du.. det skal sette fsb noe høyere enn fail-safe.. Kan ikke garantere at det funker, men du kan nå teste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå