Torjus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen fra vest-agder her som skal på synapse? www.synapse.nu Det arrangers i Lyngdal, Vest-agder Stikk-ord: - 100mbits internett - Plass til 246 stk - Masse forskjellige compo'r - osv osv osv Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) har bare en ting å si... DET SÅ DRITFETT UT!!! åneeei.... det er jo nedover mot kristansand... jeg bor i drammen... Endret 2. desember 2004 av magubrothers Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 har bare en ting å si... DET SÅ DRITFETT UT!!! åneeei.... det er jo nedover mot kristansand... jeg bor i drammen... Hehe, ja hjemmesiden deres er ikke så mye å skryte av, men den virker og de som arrangerer det kan det de gjør. De har arrangert det i mange år nå og det er veldig bra! De fleste LAN (ikke TG osv) varer ei helg, mens synapse varer i 5 dager! Si ifra hvis noen av dere har tenkt dere ned! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Seff Fuzzy..!! I år blir det synapse for alle penga!! Hva er galt med hjemmesidene? synes de er ganske greie jeg.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tror egentlig jeg skal, er ikke helt sikker. Regn med masse folk fra Kvinesdal som kommer for å laste Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 5 dager er altfor mye mener nå jeg. Men er vel noen som gidder det. Uansett så kan jo lanet i seg være veldig bra. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Et LAN varer aldri for lenge Hvis du synes det varer for lenge så går du jo bare før... EDIT: leif kom på besøk Endret 3. desember 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tror egentlig jeg skal, er ikke helt sikker. Regn med masse folk fra Kvinesdal som kommer for å laste hehe.. Lastemiljøet i KV. dal ja... De går vel mer på upploading, siden alle pcèr har linje og surres gjennom natten her. Støydemping er ukjent.. Nesten så jeg ser for meg overskriften: "the echo of Kv.Dal" Men kan vel alltids firewalle bygningen Vært på Synapse selv. Bra LAN, men går vel litt for mye i CS Men alltid noen som liker sammme spill som meg I Lyngdal spilles 80% CS. Kv. Dal 80 % lasting, resten variert spill (lite CS) Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bordtennis compo! Gjett hvem som skal eige! Noen andre med ferdigheter? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Bordtennis compo! Gjett hvem som skal eige!Noen andre med ferdigheter? *rekke opp hånden* Hehe Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 har bare en ting å si... DET SÅ DRITFETT UT!!! åneeei.... det er jo nedover mot kristansand... jeg bor i drammen... Hehe, ja hjemmesiden deres er ikke så mye å skryte av, men den virker og de som arrangerer det kan det de gjør. De har arrangert det i mange år nå og det er veldig bra! De fleste LAN (ikke TG osv) varer ei helg, mens synapse varer i 5 dager! Si ifra hvis noen av dere har tenkt dere ned! ? sjønte ikke helt hvorfor du snakker om hjemmesiden jeg sa jo ikke noe om den.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 har bare en ting å si... DET SÅ DRITFETT UT!!! åneeei.... det er jo nedover mot kristansand... jeg bor i drammen... Hehe, ja hjemmesiden deres er ikke så mye å skryte av, men den virker og de som arrangerer det kan det de gjør. De har arrangert det i mange år nå og det er veldig bra! De fleste LAN (ikke TG osv) varer ei helg, mens synapse varer i 5 dager! Si ifra hvis noen av dere har tenkt dere ned! ? sjønte ikke helt hvorfor du snakker om hjemmesiden jeg sa jo ikke noe om den.. Trodde du mente ironi Eller... ikke vet jeg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 åja=) 10hi nei, jeg mente det. Jeg sjønte det som at Synapse er i kristiansand, og det blir litt langt, for jeg bor i drammen.. og tror ikke mamma eller pappa gidder å kjøre meg dit.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 eeh.. Lyngdal ja.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 eeh.. Lyngdal ja.. Vel, har ikke så mye å si for ham, da Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tør jeg spør hvor mange deltagere som arrangøren regner med kommer? Står jo at dem er Sørlandets største. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 De må jo i såfall gå utifra at de er det største gjenlevende. Men at de har det partyet som har vært størst på sørlandet er jo i såfall feil.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ca 2-300 tror jeg.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 tør jeg spør hvor mange deltagere som arrangøren regner med kommer? Står jo at dem er Sørlandets største. Det regnes med å komme 200-250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå