jente19jentejente Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Overskriften sier kanskje litt!... Ja jeg fikk en god idè om at jeg skulle ta alle printerene mine til serveren!!! Men det er umulig!!! Har nå gjort det meste... ( Har søkt på google i flere timer. Det va masse å finne men jeg greide det ikke, noen som vet hva jeg skal gjøre???? - Har installert cups og konfigurert smb og cups - Jeg får skriveren opp i windows men jeg får ikke printet noe ut på den... - Får skrive ut sider fra linux pcen ( Serveren ). - Legger ut både smb.conf og cupsd.conf Håper virkelig noen kan hjelpe, men dette er meget komplisert! configfiler.txt Endret 2. desember 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Nå funker linken til config filene!!! Men ingen som kan noe om dette???? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Manualane til Samba kan mykje om det: http://at.samba.org/samba/docs/using_samba/ch10.html Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Uten å ha lest de filene: Distro? Har du eksportert en driver? Tror det skal være noe "adobe postscript" greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå