wunderbaum Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Grunnen til det er egentlig simpel.. 1. Sendte mail og spurte om noen ting ang. reperasjon og bytting av mobil, men det tok nesten to døgn før jeg fikk svar på det, og det svaret jeg fikk var dårlig. 2. Leverte inn LG G7100'en min til reperasjon fordi det var noe galt med mic'en. Ved reperasjoner som tar over en uke har jeg krav på en mobil i leie, men det fikk jeg ikke.. Sendte den inn den 27. november, og den er beregna ferdig reparert den 17. desember. Må sitte uten mobil fram til da pga. at de ikke hadde mobiler å leie ut. Hva slags tull er egentlig det?? Har jo krav på det, tross alt! Hjalp ikke engang å vise dem papirer som tilsier at man har krav på det Hva kan jeg gjøre egentlig? Trenger en mobil pga jobbing (utenom skolen) og kjøring.. Får ikke tatt flere kjøretimer før JapanPhoto er ferdig med mobilen heller Det vil da si at oppkjøring er langt fra aktuelt før resten er ferdig.. Noen som har råd til hva som kan gjøres med JapanPhoto? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Alle har vel en gammel telefon liggende.... har ikke du?? Det er jo tross alt ikke verdens undergang, og siden det virker som Japan Foto tolker lovverket på sin egen, sære måte, tviler jeg på at klagen kommer gjennom før mobilen din er ferdig reparert.... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har en gammel mobil liggende, men den blei bytta ut fordi den var ødelagt Mista den i dass, og etter det så funka den aldri.. Merkelig det der Forteller dem bare hvor dårlig service de har, så skjerper de seg sikkert! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 klaget til butikk sjefen da? pleier å være ganske effektivt nemlig Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Har sendt en mail til kundeservice og klaga... Får se hva som skjer Hva mener du med at det pleier å være ganske effektivt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå