Gå til innhold

Lage side. Hvilken editor?

Anbefalte innlegg

Har hittil brukt macromedia dreamweaver, men skjønner jo egentlig at slike editorer ikke er noe å satse på. Hva burde jeg da bruke?

Og er det enda flere guider jeg burde lese. har lest litt om html og css, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal bruke det om hverandre.

Er det mer jeg burde lese og lære om? begynner å bli litt lei av alle guidene, men skjønner at det er nødvendig nå i starten.

Noen som har noen tips til valg av editor eller andre ting..

Edit: begynte å bruke dreamweaver fordi jeg syntes dte var lit vanskelig å bestemme hvor tingene skulle være og slikt når jeg kodet selv. Hvor stor avstand det sakl være mellom gjenstander og hvor langt til høyre osv de skal være. Og buede linjer og slikt.

Ja.. mye jeg sliter med.

Noen burde fiksa en nybegynner guide her.

Hvor alt står step for step. Hvilke guider som burd eleses og hvordan man bruker ftp(ja, menge som sikkert ikke vet dette så godt). Helt topp om noen av dere erfarne(lokaltog, loomy, enden, you name it) hadde fiksa dette.

Det er jo veldig mange som vil lage sin egen hjemmeside, men ikke vet hvor man skal starte. Da blir det ofte en wysiwyg editor fordi dette ikke krever for stor kunnskap om kode.

Off... dette ble en lang edit.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...