sirius Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Eneklte sider på internet kommer tomme opp. Det står bare en liten firkant med et rødt kryss oppe i venstre hjørne. Det hjelper ikke å deaktivere pop-up spærren. Jeg bruker Win XP pro, SP2 og Explorer. Lenke til kommentar
akh Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har du prøvd noen andre nettlesere (opera, firefox) for å se om det er feil på siden eller om det er noe feil med Internet Explorer? Kan du gi et eksempel på en slik side? Rødt kryss betyr gjerne at det er en plugin/bilde eller lignende som ikke lastes? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Folk som har laget et bilde i et bilderedigeringsprogram, og slicet det etterpå sikkert. Så er det borte fra serveren eller noe Lenke til kommentar
sirius Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Takker for svarene ! Jeg har ikke prøvd noen annen nettleser. Dette at sidene er tomme kommer ganske ofte. Da jeg skulle åpne NRK IQ test i et eget vindu kom bare denne lille firkanten med et rødt kryss, ikke noe annet. Det må være noe som er spærret, men hva ? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 www.opera.com får du opp denne siden, så laster du ned opera og ser om problemet fortsetter Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Takker for svarene !Jeg har ikke prøvd noen annen nettleser. Dette at sidene er tomme kommer ganske ofte. Da jeg skulle åpne NRK IQ test i et eget vindu kom bare denne lille firkanten med et rødt kryss, ikke noe annet. Det må være noe som er spærret, men hva ? IQ Testen på NRK er Macromedia Flash. Du trenger en plug-in. Last ned her Lenke til kommentar
sirius Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Takker for alle innspill, men problemet ble ikke løst. Når jeg går på den linken John Richard nevner og skal hente Flash playeren kommer det opp et tomt felt (med et lite rødt kryss) Og ingenting skjer. Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 trykk ctrl mens du klikker Lenke til kommentar
sirius Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Takk til alle som prøvde å hjelpe. Prøvde Firefox nettleser, men det var det samme der. Måtte ta en format C: og reinnstallere alt for å få det til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå