overLoad Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bestilte noe pc utstyr i går hos Komplett.no Alt bortsett fra en komponent var på lager i går men den hadde ubekreftet levering den 1. desember. Nå er dette endret til 12. desember. Det ergreit siden det var ubekreftet. Når jeg besilte så markerte jeg bestillingen med at jeg ville ha alt samlet. (jeg regnet med at det dukket opp snart) Dette får jeg ikke til å endre i bestillingen. Det eneste jeg får til er å slette ordren og bestille på nytt. Dette har vært greit hadde det ikke vært for at nå er de tom for to av de andre komponentene som jeg har bestilt. Dermed så vil jeg ikke få de komponentene som er reserevert til meg hvis jeg sletter. Noen som har forslag på løsning? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kontakt komplett og be dem pakke pakken uten å vente på den siste delen? komplett vet bedre enn oss på forumet hvordan de gjør slike ting Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 skjedde det samme med meg, jeg mailet komplett og fikk til svar at jeg måtte slette hele bestillingen, og bestille på nytt. Litt tungvint, og det tok også meget lang tid før bestillingen forsvant fra siden min, Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Endte med at jeg slettet ordren og bestilte noe annet de hadde på lager. Var vel en lykkelig jevel som fikk varene tidligere enn forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå