Phyltre Skrevet 5. september 2001 Del Skrevet 5. september 2001 Er det noen som har testa den kjøleren med "elektronisk kjøling" Jeg kjøpte den for gøy .... men vet ikke om jeg vil risikere Mitt nye Epox hk og tbird 1.4 Ghz Lenke til kommentar
Novec Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 Jeg fikk henvendelse fra en leser om å teste den, men fikk noen dager etterpå en halveis forbanna mail om at det var noe av det verste han hadde vært borti... Uansett er den milevis for spinkel for prosessoren din, en liten Celeron er stort sett alt den klarer med det lille elementet. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 7. september 2001 Forfatter Del Skrevet 7. september 2001 Fant ut det selv .... Etter å ha vært skeptisk i utgangspunktet.... tempen på cpuen kom fort opp i 70 grader .... selv den vifta jeg kjøpte med hket og cpuen kjølte bedre selv om jeg synes den også er spinkel ... (Trig t40-1 eller noe sånt) (den kjølte cpuen til ca 58 grader) Kan ellers nevne at jeg har et coolermaster 200 tower .. jeg foretok en enkel modifikasjon av kortplasskjøleren (120 M/M coolermastervifte)slik at den hjelper til å kjøle cpuen så nå er tempen nede i ca 47 grader) Vil etterhvert til med noe alternativ kjøling ... kanskje noe ala dette http://130.227.194.145/overclocking.dk/asp...artikler&id=204 Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. september 2001 Del Skrevet 11. september 2001 Yup, den bongkjøleren er rå :wink: Hadde tenkt på noe sånt til Dream Machine også, men ettersom kjølevannet skal kjøles av tildels kald vinterluft utenfor vinduet kan en bongkjøler være veldig vanskelig å få til. Blanding av kjølevæske med hensyn til fordamping, påfylling i riktig mengde osv. er ikke helt enkelt... Trur nok Opel-radiatoren får fortsette så lenge jeg kan ha den utendørs. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 16. september 2001 Forfatter Del Skrevet 16. september 2001 hmmm hva med http://www.3dfxcool.no/ ser dem har ett par vifter med "elektronisk" kjøling .... finnes det noen tester på disse tro ? og hvor kraftig PSU må man ha for å bruke no slikt ? Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva er "elektronisk" kjøling? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Kan noen legge ut en link til noen av disse produktene? Jeg må bare legge til at det er en særdeles vakker emnetittel som er blitt valgt Endret 23. oktober 2006 av Pettern800 Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dæven, det så jeg ikke før nå =Daniel=; hva fikk deg til å grave opp en så gammel post? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Huffhuff.. en nice edit: får jeg siste post? Endret 23. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nope..blir nok jeg det ja ^_^ Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ouch, sorry for årets bump. :/ Rota meg litt langt inn i innlegg og søk så kom jeg over en tråd og spurte før jeg så datoen.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tror vi stenger denne tråden fra 2001. Jeg tviler på om trådstarter har særlig nytte av evenutelle svar lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg