Gå til innhold

Claes Ohlson

Phyltre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk henvendelse fra en leser om å teste den, men fikk noen dager etterpå en halveis forbanna mail om at det var noe av det verste han hadde vært borti... Uansett er den milevis for spinkel for prosessoren din, en liten Celeron er stort sett alt den klarer med det lille elementet.

Lenke til kommentar

Fant ut det selv .... Etter å ha vært skeptisk i utgangspunktet.... tempen på cpuen kom fort opp i 70 grader .... selv den vifta jeg kjøpte med hket og cpuen kjølte bedre selv om jeg synes den også er spinkel ... (Trig t40-1 eller noe sånt) (den kjølte cpuen til ca 58 grader)

Kan ellers nevne at jeg har et coolermaster 200 tower .. jeg foretok en enkel modifikasjon av kortplasskjøleren (120 M/M coolermastervifte)slik at den hjelper til å kjøle cpuen så nå er tempen nede i ca 47 grader)

Vil etterhvert til med noe alternativ kjøling ... kanskje noe ala dette

http://130.227.194.145/overclocking.dk/asp...artikler&id=204

Lenke til kommentar

Yup, den bongkjøleren er rå :wink: Hadde tenkt på noe sånt til Dream Machine også, men ettersom kjølevannet skal kjøles av tildels kald vinterluft utenfor vinduet kan en bongkjøler være veldig vanskelig å få til. Blanding av kjølevæske med hensyn til fordamping, påfylling i riktig mengde osv. er ikke helt enkelt... Trur nok Opel-radiatoren får fortsette så lenge jeg kan ha den utendørs.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...