chairgame Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) jeg får en melding der det står "uventet I/U feil opstått" eller "windows kan ikke fullføre formateringen" når jeg skal formatere en diskett. har prøvd med mange disketter, og får heller ikke opp innholdet på diskettene Endret 2. desember 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da er det nærliggende å tro at det er feil på stasjonen. Dette er jo omtrent den billigste komponenten i en PC, ca 140 kr. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 problemet oppstod etter jeg skiftet HK Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Noen kommer på den geniale ideen at de skal endesnu IDE - kabelen på baksida. Bare at dette ikke funker så bra.... Edit: Kabelen kan også ødlegges, og det kan være nødvendig å kjøre en rensediskett.... Endret 3. desember 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 men hvis kabelen ikke står i ret, så skal vel ikke diskettstasjonen vises på windows? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Der er også etpar instillinger i BIOS som kan være feil. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 jeg sjekket der også, men d var ikke mye innstillinger for floppy der, bare valg av type, som står på riktig innstilling Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Feilpostet og flyttes til "Lagringsmedier" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå