peders2000 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Denne må jo være perfekt til det nye 3G nettet. Billigere enn 6630, men kanskje litt snål. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Denne må jo være perfekt til det nye 3G nettet. Billigere enn 6630, men kanskje litt snål. Den er kanskje den mest styggeste mobilen som jeg vet om som finnes til dags dato Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Og siden det eneste spennende med 3G er videosamtale (jada jada er en misunnelig-låst-til-netcom-gjennom-jobben-bruker") og 7600 har kamera på samme sted som 6630 er de vel like dårlige på det området begge to. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Enig med at den er stygg, men funker sikkert bra meg 3G Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den støtter ikke videokonferanse da, og hva er poenget med en 3G mobil da? Se TV? Ser ikke hensikten helt med det jeg da. Dessuten så er den av en ussel kvalitet, suger støv inn under skjermen som ett helvete. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Den støtter ikke videokonferanse da, og hva er poenget med en 3G mobil da? Se TV? Ser ikke hensikten helt med det jeg da.Dessuten så er den av en ussel kvalitet, suger støv inn under skjermen som ett helvete. og hvordan greier den det? hadde den en periode, og ja det er dritt kvalitet, men det der merket jeg ikke. Telefonen takler umts ganske greit, du får gode hastigheter, men det er stort sett det. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Den støtter ikke videokonferanse da, og hva er poenget med en 3G mobil da? Se TV? Ser ikke hensikten helt med det jeg da.Dessuten så er den av en ussel kvalitet, suger støv inn under skjermen som ett helvete. og hvordan greier den det? hadde den en periode, og ja det er dritt kvalitet, men det der merket jeg ikke. Telefonen takler umts ganske greit, du får gode hastigheter, men det er stort sett det. Har du solgt den allerede? kjøpte du den ikke nå nettopp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå