Mads-b Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 lekte meg litt i photoshop i dag. (Jeg har lite å gjøre for dagen) Kom opp med et "hjemmesidedesign". Lyst på litt kritikk fra dere og om det kanskje er mulig å videreføre ideen... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Første som kom til meg: .tk! Det er med andre ord ikke særlig bra. Kan ikke helt forklare, men dette var virkelig stygt. Fargene er grusomme, jeg ser ikke sammenhengen mellom de ulike elementene og i tillegg er det kornete bilder du har brukt. Nei dette var slettes ikke stilfullt eller pent. Tillegg: Ja, jeg ser du har lekt deg i photoshop. Endret 2. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tja, må se meg enig med Ingardj her. Ser veldig dot tk-aktig ut og elementene skjærer med hverandre ganske så kraftig. I tillegg er jeg mektig lei av interface-design, da de stort sett bare ser fjortis ut i tillegg til at konseptet er brukt opp for lengst. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Får litt sånn billig Photoshop-tutorial-standard-filter-og-layer-effects-følelse Likte det mao. ikke. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 det var det jeg trodde ja.. . ville bare sjekke Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Slutt å være så harde mot ham, da! Det er mye bedre enn mye annet jeg har sett - selv om det så absolutt er forbedringspotensiale. Har heller aldri vært noe spesielt stor fan av den typen design. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mørkere farger på alt, og mye rødt og svart blir bra. Men du burde kanskje få det til å se ut som om det har noen mening. Her er det bare et bilde. For meg ser det ut som knappen på en radio eller noe, men få det til å være litt spaceaktig. Hvis du skjønte hva jeg mente i det hele tatt da Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ser ut som du har for det meste brukt select tool eller noe for å klippe til slik du vil ha det? (hakkete kanter her og der) Ta en titt på pen-tool, shape og paths. Da kan du få smoothe hjørner/kanter på ting og tang Samt at det er vektor, så du kan endre/skalere på objektene på litt lettere måte. Men sånn ellers, så er det mulig den gråe fargen gjorde det hele smakløst for mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå