MatsN Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Seriøst.. nå er jeg dtitt lei all ventinga med x800xt pe.. har jo vært utsolgt overalt.. noen som vet om et sted hvor man kan skaffe det til en rimligpenge. PLZ.. BLIR GAl.. eller noen som kan skaffe det igjennom en jobb eller et eller annet.. btw jeg skal ha agp Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Gå for 6800GT eller ultra, mykje betre kort. Synes du kan holde akkurat den meningen for deg selv. Trådstarter spurte heller ikke hvilket kort som var best, så post dine meninger på en Nvidia VS ATI tråd Det er slik alle de meningsløse trådene oppstår ved at en poster noe sikt OT... Edit: rettet fra "Nvidia VS Geforce" Endret 2. desember 2004 av Deuz Lenke til kommentar
Al_Ghouti Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hehe mye bedre kort??? Tenker du på halflife2 da?? Ati:s kort er litt dårligere i spill som Doom3 og openGL-spill men bedre i Unreal tournament 2004, Hl2, etc.. Blr helt fel o si at Nvidia korten er mye bedre... Hvis man ikke har pci:e eller hovedkort som støtter SLI så kan man like gerne ta X800 kortet. Hade jeg haft Støtte for SLI teknikken og haft PCI-express hade jeg førmodligen køpt 6800 gt kortet nå, da det gir mest prestanda for pengene og man kan oppgradere med et kort til senere. Jeg holder med om at 6800 GT kortet har bedre verdi for pengene æven i AGP-versjonen men jeg ville ha det beste som fanns akkurat da o det var x800xtpe korten...Spiller mest Halflife2 og cs-source og da yter x800xtpe (x850xtpe har ikke kommet) best. Kjøpte mit Powercolor x800xtpe på komplett men såg at det var utsolgt nå. Netshop skal ha fra idag men de er dyre http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d4609&plid=4609 Du får bare følge med i prisguiden. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Gå for 6800GT eller ultra, mykje betre kort. Synes du kan holde akkurat den meningen for deg selv. Trådstarter spurte heller ikke hvilket kort som var best, så post dine meninger på en Nvidia VS geforce tråd Det er slik alle de meningsløse trådene oppstår ved at en poster noe sikt OT... Nvidia vs Geforce ? :!: Du mener kanskje Nvidia vs ATi ? Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Gå for 6800GT eller ultra, mykje betre kort. Synes du kan holde akkurat den meningen for deg selv. Trådstarter spurte heller ikke hvilket kort som var best, så post dine meninger på en Nvidia VS geforce tråd Det er slik alle de meningsløse trådene oppstår ved at en poster noe sikt OT... Nvidia vs Geforce ? :!: Du mener kanskje Nvidia vs ATi ? Uff da.. Gikk litt fort i svingene der gitt.. Men serøst hvorfor diskutere her? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Eg foreslår bare eit kompromiss til han eg, siden korta er nokså likt stilt så er det ingen vits i å vente vel? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Der http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40379 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40387 Endret 2. desember 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Gå for 6800GT eller ultra, mykje betre kort. Når vi snakker om SÅ dyre kort; Er det virkelig så stor forskjell at du kan si at noe er MYE bedre enn noe annet? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ok, du hakke mye peiling!tverdt i mot!!!! x800xt pe er bedre enn både 6800gt og ultra!!!! så ikke finn på ting på forumet!!! kan være noen tar deg seriøst!!! og du snakker om å bli tatt seriøst? for det første er det vel smak og behag for hver enkelt person som tilsier hvilket kort som er best, for det andre er ditt innlegg dobbelt så usaklig som hans. Riktignok grunnla ikke han påstanden sin med argumenter heller, slik du burde ha gjort, men det antar vi han ville gjort dersom han hadde blitt spurt. Skal du komme med et saklig innlegg som motstrider et synspunkt, er det en veldig dårlig idé ikke å ta med et eneste argument for ditt eget "ok, du hakke mye peiling!" Retningslinjer #1 og #2, sett på de? (Mulig jeg selv er på kanten av #1 også nå ) "så ikke finn på ting på forumet!!! kan være noen tar deg seriøst!!!" i all verden... Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 gutten som mener at 6800ultra er bedre enn x800xt pe.. har du sett noen tester?? eneste ultra slår x800xt pe i er vell doom3.. og ikke noe annet? men du med mpx tilbudene.. de koster liksom 4700 kr da.. får jo sapphire sinn for 3900.. xt pe ligger jo på sånn ca 3900-4400.. 4700 blir litt drøyt Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ja der ser du... faen emg 5200 kr for sapphire xt pe.. koster liksom 3900 på pc utstyr.. vilt asso :S.. en annen ting.. er det veldig merk bar forskjell på xt og xt pe.. det er jo et par vanlig xt kort inne.. vært å kjøpe.. med tanke på at du for pe for 200 kr mer Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Veit ikke om jeg tar veldig feil, men virker som om prisen på sapphire kortene blir skrudd opp hos mpx hver gang de får dem inn Det der er samme prisen som jeg ga for samme kortet for snart 2 måneder siden. Og da mener jeg at kortet hoppet noen hundrelapper i pris rett etter at de kom inn. Pris = etterspørsel virker det som for meg ihvertfall. Tror ikke du hadde merket noen forskjell på xt og xt pe, kun sett det i benchmarks. Kan f.eks kjøpe deg et vanlig xt kort + Arctic Cooling 4 kjøler og prøve å klokke kortet til xt pe hastighet Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 kan jo det.. men kortet koster 3700.. artic cooling koster 350 + frakt.. da er jeg oppe i mer en det xt pe kortet koster da.. OMG asso.. verdt det? eller vente?.. nice bilde btw Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 250 mente jeg Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 De få MHz´ene i forskjell mellom XT Pe og XT kan du enten klokke opp eller bare drite i. Du kommer uansett ikke til å merke forskjell, med mindre du driver med detaljert benchmark. Om du får tak i et x800xt, men ikke x800xt pe, gå for det første, alt annet ville vært unødvendig kresent. Lenke til kommentar
ghost77 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 komplett får inn ein haug med PC x800xt pe back pack edition snart... då skal mitt i retur pga bråkete vifte...kaputt trur eg... Lenke til kommentar
StigK Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tenkte bare å slenge opp en benchmark jeg synes er interessant, pc perspective. Siden er ikke så veldig kjent, men den tester 2 ting jeg synes er viktig, og det er bfv og min fps. Som dere ser, så scorer 6800u og x800xt likt på avg fps i 1280*1024(uten AA eller AF). Men på min fps er det en helt annen sak, og alle vet at det er det som teller i kampens hete. For dere som spiller bfv er det en tanke å ta med seg stig Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sånn det ser ut så er det litt ventetid på de billige xt (pe) kortene hos Pcutstyr. Det til 3900 kommer vel ikke før februar 2005 (Antatt lager 03.02 2005 ) og det xt kortet til 3700 er antatt 16.12.2004, men det er en dato jeg ikke ville stolt på. Så skal du ha det NÅ så ser det ut som om du må ut med litt mer enn det der. De backbag kortene det var snakk om koster 4.495 hos Komplett og de står ubekreftet på sidene. Kan være noen som sitter på litt mer info om dette enn meg, men jeg hadde aldri stolt på den datoen. Så er det lommeboken som kniper, så vent (kan jo også hive inn en bestilling hos Pcutstyr og håpe på det beste ), men hvis ikke så må du nok ut med litt mer akkurat nå (kan jo være du kan få tak i et brukt da) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tenkte bare å slenge opp en benchmark jeg synes er interessant, pc perspective. Siden er ikke så veldig kjent, men den tester 2 ting jeg synes er viktig, og det er bfv og min fps. Som dere ser, så scorer 6800u og x800xt likt på avg fps i 1280*1024(uten AA eller AF). Men på min fps er det en helt annen sak, og alle vet at det er det som teller i kampens hete. For dere som spiller bfv er det en tanke å ta med seg stig Det eneste den testen fortalte meg, var at x800xt PE blir bedre og bedre til høyere oppløsning og mer eyecandy du slår på.. At kortet får endel fps-drop med 1024x768 oppløsning og 0aa/0af er vel uinteressant, da man ikke kjøper et slikt kort for å spille med dårlig grafikk At kortet bugger på lave oppløsninger har jeg og merket, men har du over 1280x1024 merker du det ikke. Lenke til kommentar
ghost77 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tenkte bare å slenge opp en benchmark jeg synes er interessant, pc perspective. Siden er ikke så veldig kjent, men den tester 2 ting jeg synes er viktig, og det er bfv og min fps. Som dere ser, så scorer 6800u og x800xt likt på avg fps i 1280*1024(uten AA eller AF). Men på min fps er det en helt annen sak, og alle vet at det er det som teller i kampens hete. For dere som spiller bfv er det en tanke å ta med seg stig Det eneste den testen fortalte meg, var at x800xt PE blir bedre og bedre til høyere oppløsning og mer eyecandy du slår på.. At kortet får endel fps-drop med 1024x768 oppløsning og 0aa/0af er vel uinteressant, da man ikke kjøper et slikt kort for å spille med dårlig grafikk At kortet bugger på lave oppløsninger har jeg og merket, men har du over 1280x1024 merker du det ikke. einig. i doom 3 holdt xtpe godt med ultra kortet i høge oppl. og eyecandy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå