all right Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 God Kveld. Jeg er en 14år gammel gutt som går med aviser (Stavanger Aftenblad) Men snart SA gir oss snart sparken:realmad: Så hva skal jeg finne på etter dette. Jeg trenger en jobb! Noen forslag? Lenke til kommentar
all right Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Genialt! Lenke til kommentar
Owz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 søk jobber på internett vel!! det er det jeg gjorde!! jeg tjener nå 60 kr timen... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor søker man jobb på internett? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gikk selv med Stavanger Aftenblad for 3 år siden. Det var tider det Synd det er over nå. Mange, mange ungdommer vil oppleve dårlig økonomi, og tyveri og ran blir da en enkel måte å skaffe seg penger på, men det skal ikke jeg spekulere i nå Du kan jo ta kontakt med reklamebyrået Nordpost. Her kan du levere reklame for en liten slant med penger. Gjorde dette selv for noen år tilbake, og pengene kom godt med. Ps. Kan jo bare dumpe reklamen om du ikke gidder å gå hele den gigantiske ruta du får utlevert Lykke til Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Denne diskusjonen har du også ett annet, og mer passende sted. Denne tråden stenges, og brukerne bes fortsette i følgende tråd : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=337967&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg