Zepticon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei... Skal snart formatere diskene mine og legge in XP på nytt. Derfor hadde jeg planlakt å laste ned SP1, SP2 og Kritiske oppdateringer og legge disse på en CD plate, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Her finner du SP2. Sidan den er over 200MB reknar eg med det er alt du treng. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan også bestille en gratis updates CD ifra Microsoft. Der får du med servicepack og kritiske oppdateringer + også DirectX Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Her finner du SP2. Sidan den er over 200MB reknar eg med det er alt du treng. takker... Kan også bestille en gratis updates CD ifra Microsoft. Der får du med servicepack og kritiske oppdateringer + også DirectX Bruker de lang tid på å sende den CD'en? og er SP1 og SP2 + krit. oppdateringer på den? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo slipstreame SP2 inn på en ny XP-CD. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 og du trenger bare sp2, den inneholder alle updates til xp. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den følger med alle pcblader med respekt for segselv nå for tiden. Hjemmepc gjør ivertfall det Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Slipstreamed er det beste. Har du en XP plate der SP2 er ferdig integrert som noen tidligere sa. Da installerer du og når maskinen starter er den fiks ferdig med SP2. Se www.theldergeek.com De har en fin oppskrift på hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Her finner du SP2. Sidan den er over 200MB reknar eg med det er alt du treng. takker... Kan også bestille en gratis updates CD ifra Microsoft. Der får du med servicepack og kritiske oppdateringer + også DirectX Bruker de lang tid på å sende den CD'en? og er SP1 og SP2 + krit. oppdateringer på den? du kan bestille den her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...us/default.mspx ca 3 ukers ventetid ( jeg ventet 2 uker ) lykke til: gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå