Gå til innhold

Skal jeg tørre å gå for "japse"?

MaxCPU

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid gått for Nokia og Ericsson telefoner, helt fra 5110, gjennom 8910i til P900 osv. osv... Alle disse telefonen har vært helt kurante å bruke, men Samsung/LG o.l. har jeg aldri forstått meg på.

Er det fortsatt slik at det ikke automatisk stor bokstav etter punktum?

Et av flere irritasjonsmomenter, men jeg må innrømme at jeg har gått lei før jeg har fått testet noe særlig.

Allikevel vurderer jeg nå å gå for Samsung D500, som jeg synes er rålekker rent utseendemessig. Skal jeg tørre?

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det synes jeg.. Har bestillt d500 jeg også.. Har stor tro på samsung nye mobil.. Den er bare rå lekker :p .. Jeg hadde en E800 bare noen dager der jeg ble veldig skuffet jeg også sammen med andre.. Var bare plaget m at tlf slo seg av hele tiden.. kjipt.. Å ja ble irritert over det at den ikke kom med stor bokstav etter punktum. Men de har sikkert rettet på den feilen håper jeg :thumbup: Men nå kommer den snart.. sitter bare å lurer på når TID den faktisk kommer????. Det er så mye datoer ute på nettet nå at det er umulig å være sikker på noen ting lenger.. Anyway Har stor tro på den

Lenke til kommentar

Vent litt med å kjøpe ny mobil.

3G er lansert så det kommer sikkert noen feite mobiler ut snart.

At den nye samsungen ikke har minnekort er jo helt sykt. Burde vært standard nå om dagen.

Jeg venter til det lanseres noen flere gode mobiler med 3G støtte og støtte for MP3 fra minnekort.

Lenke til kommentar

En MP3 spiller for meg har minst 4 GB minne...

..mao, ingen mobiler kan oppfylle den rollen godt nok for meg. Så derfor er det kravet skyvet bort for min del.

Jeg har idag Nokia 6600 med 256 MB minne. Som var gøy i 5 dager da jeg brukte smartmovie til å legge over litt filmer og animasjoner. Etter det så glemte jeg.

Så har funnet ut at mye minne ikke er et dominerende krav.

92 MB tror jeg vil holde i MASSEVIS for en litt over normal aktiv mobil bruker.

3G er lansert....så da tror jeg at jeg fint kan gi det et år før det har godt innhold, prisene har stabilisert seg og de har fikset feil som oppstår ved første rushet. Nokia 6630 er ikke så imponerende heller.

Samsung D500 er en fin fin pause mobil til 3G kjøret begynner skikkelig.

Og skulle det dukke opp noe fet mobil om et par mnd som jeg BARE må ha....så er det jo bare penger.. ;-)

AKIRA

Lenke til kommentar
Støtter T_K ..

Helt håpløst av Samsung å ikke ha minnekort.

Er ganske bortkasta å kjøpe noe akkurat nå

Vel. Det er en TELEFON. 92 MB minne syntes jeg er helt ok!

Det går ca. 20 - 25 sanger på den. Det holder for min del.

Hva syntes du om K700i da?

VGA og 40 MB minne samt større

D500 fungerer UTMERKET for meg!

Jeg vil anbefale den på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Vent litt med å kjøpe ny mobil.

3G er lansert så det kommer sikkert noen feite mobiler ut snart.

At den nye samsungen ikke har minnekort er jo helt sykt. Burde vært standard nå om dagen.

Jeg venter til det lanseres noen flere gode mobiler med 3G støtte og støtte for MP3 fra minnekort.

"At den nye samsungen ikke har minnekort er jo helt sykt. Burde vært standard nå om dagen."

Det er de FÆRRESTE som har dette idag da....hvorfor bruke dette mot D500 er for meg helt uforståelig. :ermm:

Lenke til kommentar

Sjekket akkurat prisene på Telebutikken.no som kunne friste med Samsung D500 til kr. 1831,- med NetCom ActiveTalk.

En liten utregning gir følgende resultat:

Telefon: 1831,-

Månedsavgift: 129,- * 12 = 1548,-

Innmeldingsavgift: 199,-

Totalt: 3578,-

Altså ca. 500,- billigere enn uten abonnement og siden telefonen ikke er sperret er det bare å bytte Sim-kort. Samtidig får de av oss mangler litt penger gratis avbetaling!

Men jeg begynner å bli gal av å vente.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...