capy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 For et år siden bestilte jeg noen varer fra Boysstuff.co.uk (engelsk). Da jeg skulle bestille igjen noen måneder senere var det ikke mulig å sende pakker til Norge lenger. Nå i det siste har jeg bestilt fra thinkgeek.com (amerikansk), men de har ikke samme utvalget. Quiz: 1. Finnes det en lignende norsk webbutikk som Boysstuff.co.uk? Tingene jeg er ute etter er i hovedsak "gadgets stuff" og "drinkin' stuff" (du finner kategoriene på Boysstuff.) 2. Finnes det en utenlandsk webshop som sender til Norge og har ca. samme utvalg som boysstuff? Bare å komme med forslag! Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det står jo følgende på sidene til boystuff. "Deliveries to the European Union will also take just 2 working days. For all other International deliveries please allow up to 10 days. International rates are all available to view on checkout and are instantly calculated on-line for each order by weight (thanks to our spiffing, new e-pandora IT system!)." Ser at du ikke kan velge Norge ved beregning av frakt ved utsjekking. Men de har ikke begrenset det til bare EU-land da USA er et valg. Har du undersøkt hva årsaken er til at Norge ikke er med ? Når det gjelder spørsmålene dine så finnes det vel noen butikker i Norge som selger slikt på nettet. Men utvalget jeg har sett har vært dårlig. Har riktignok ikke sjekket om det er kommet noen nye på en stund. Selv har jeg brukt http://www.iwantitcheaper.com som sender fraktfritt til europeiske land. De har mest spill, men også litt gadgets. Ellers kan du jo sjekke http://www.megagadgets.co.uk som har samlet over 50 gadget-butikker i UK. Sikkert noen som sender til Norge. Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Aner ikke hvorfor de ikke leverer til Norge lenger. det siste jeg hørte fra de var: "Your order was returned back to us, for some reason the courier service we used could not send it. It has been resent using a new courier service we have and should be with you in the next few days." etter noen dager fikk jeg pakken og norge ble strøket fra listen. Takker for linkene! megagadgets.co.uk virket som en grei side:) edit: fikk akkurat mail fra de: "We do not deliver to Norway due to the contract that we hold with our International Distributors." bittert... Endret 2. desember 2004 av capy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå