tigergutten Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Finner ikke noen servere som står oppe.. Får bare opp en feilmelding på at jeg ikke klarer å kontakte game-server. Noen som har en løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har ISPen din støtte for UDP-trafikk over internett? Jeg bor i studentbolig i Oslo, og UIOs nett har sperret dette, så online internett-spilling er for meg umulig. De har sperret dette for å hindre at folk setter opp ftp-servere, men det går dessverre utover alle som vil spille over nett også... Hvis du bruker Usits nett er det også umulig for deg, ellers vet jeg ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Joda, det skal den ha. Har også forsøkt å skrue av netLimiter (leste det i sticky), men dette hjalp også lite Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Ingen som har tips????? Jeg får ikke spilt DM.... JÆ***A surt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå