lavitz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vel tittelen sier vel alt George W Bush Dette er en mov fil og det hender på noen spillere at den ikke vil funke, hvorfor vet jeg ikke, bare er sånn Men den funker fint på min QuickTime. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Arti når en mann viser fingeren. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Tøffe Bush <God bless America> sier han alltid, kristen, men det virker ikke alltid sånn :!: Endret 3. desember 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Virker som en god representant for verdens mektigste stat. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) "The one fingered victory salute..." Morsomt egentlig... men jeg tipper det er et gammelt opptak i likhet med opptaket av når han er på fylla i et bryllup. Endret 4. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Riktig så festlig i grunn. Smilebåndet feiler aldri på den der. Her er .wmv-versjon: http://www.big-boys.com/articles/victorysalute.html Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 *Ler så det griner* :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå