L4r5 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Har ikke lest alle innlegga men jeg bruker mach 3 turbo og King of Shave barber olje (hvis jeg har det... Ellers bruker jeg bare gillette med aloe vera) EDIT: Leste mellom alle innlegga nå og må si meg enig med de som mener at sex er mye bedre hårløst... spesielt ved oralsex Har barbert meg jevnlig og hadde kun problem med nupper/kløing de første gangene. Skal man være barbert nedentil så er det en fordel å gjøre dette ofte. Gjerne hver tredje dag eller oftere. Og, ja, man kan bruke samme høvel oppe og nede (jeg ville brukt den oppe FØRST hehe), men jeg bruker alltid en ny og ubrukt høvel for å unngå unødig oppskraping av huden. Ved barbering så oppnår man også at penis ser større ut. Ikke at jeg trenger det da men (19.5 cm)... Noen påstår at man kun skal barbere MED hårene men man oppnår en tettere barbering ved å ta mot hårene, men da må man være mye mer forsiktig. En god fuktighetskrem er ikke negativt etter barberingen. EDIT2: Til dere som sliter med nupper/kløing: Smør på litt mildison/hydrokortison og problemet forsvinner omtrent på dagen. Endret 8. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 For guds skyld ikke finn på å bruke en gammel barbermaskin au? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå