Thlom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hva med å bare være seg selv? Det er igrun ndet jeg også prøver å si. Men du uttrykker det så utrolig mye bedre Endret 4. desember 2004 av olsen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) jenter liker macho menn ja.syns de liker femi byfante jeg, det er til og med bevist at jenter foretrekkermenn med feminine trekk, derfor skal jeg gå fra å væra mannemann til å få fletter id shave armhulene Hva med å bare være seg selv? Og når det ikke funker, Kine? Da prøver man andre ting... Endret 4. desember 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva med å bare være seg selv? Det funker dårlig... Har prøvd det en stund nå. Kanskje jeg må barbere pungen min igjen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Barberte ofte dama. Og hun min. Arbeidsfordelig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jenter liker macho menn ja.syns de liker femi byfante jeg, det er til og med bevist at jenter foretrekkermenn med feminine trekk, derfor skal jeg gå fra å væra mannemann til å få fletter id shave armhulene Hva med å bare være seg selv? Og når det ikke funker, Kine? Da prøver man andre ting... Pøh.. Seff er det lov til å tilpasse seg, men vil du virkelig bli sammen med en jente du aldri kan være deg selv med fordi du har lurt henne til å tro at du var helt annereledes fra starten av? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Seff er det lov til å tilpasse seg, men vil du virkelig bli sammen med en jente du aldri kan være deg selv med fordi du har lurt henne til å tro at du var helt annereledes fra starten av? Det er vel det det er snakk om: å tilpasse seg, ikke å forandre seg selv totalt. Vil si at man er stort sett samme person uansett om man har hår på pungen eller ikke.. Endret 4. desember 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ikke si at dere bruker samme høvel till ballene og ansiktet? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tok de nettopp med mach3 turbo og Dr. Greve jeg. Tom for gel. Men det funka nett fint. Selv om ikke høvellen sklei så bra som vanlig. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mach3 og vanlig barberskum/dusjvann funker optimalt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ikke si at dere bruker samme høvel till ballene og ansiktet? Hud er vell hud? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ikke si at dere bruker samme høvel till ballene og ansiktet? Er du gal, det er kun rasshårene og hårene i ansiktet som får gleden av å dele samme høvel. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som har prøvd cologne etter shave? :S Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Noen som har prøvd cologne etter shave? :S Au? EDIT: men blir vell en god bris ut av det ? Endret 4. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg tok ballhåret med en sånn derre Gillette elns. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ikke si at dere bruker samme høvel till ballene og ansiktet? Egentlig så må man vel bytte ut blader ganske ofte. Nå har jeg ikke hår i ansiktet å barbere.. ikke pung heller.. hm.. men uansett så skifter man vel blader slik at man ikke får pubishår i trynet? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ikke si at dere bruker samme høvel till ballene og ansiktet? Er du gal, det er kun rasshårene og hårene i ansiktet som får gleden av å dele samme høvel. Å fy f**n, lo meg ihjel! :lol: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 I mangel på annet å finne på klarte jeg da å stusse litt der nede. Hadde rent glemt hvor mye dette fremhever størrelsen på utstyret. Fiffige greier. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 For å svare på trådstarter så bruker eg vanlig vis mach 3 og jente barberskum. Dama kjøpte noe som heter spick and spam, som su skulle smørre på og vente i 10-15 min og så skrape forsiktigt av. Ikke bra greier mye av håra sto igjen. Når/vist dere glatt barberer over karen har dere problemer med hårrotbetenelse da? (ser ut som kviser) eg får ofte endel sånne hva kan eg gjøre for å slippe dette ?? Har prøvd div after shave balm. uten hell. PeeT Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Huske å bruke nytt blad, rense med f.eks pyrisept etterpå. Prøve å ikke barbere mot hårretningen (men det må vel som oftest til for å få det helt glatt). Endret 6. desember 2004 av darkness| Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 For å svare på trådstarter så bruker eg vanlig vis mach 3 og jente barberskum.Dama kjøpte noe som heter spick and spam, som su skulle smørre på og vente i 10-15 min og så skrape forsiktigt av. Ikke bra greier mye av håra sto igjen. Når/vist dere glatt barberer over karen har dere problemer med hårrotbetenelse da? (ser ut som kviser) eg får ofte endel sånne hva kan eg gjøre for å slippe dette ?? Har prøvd div after shave balm. uten hell. PeeT JA! Men det slipper man hvis en ikke barberer for kort hvis du skjønner hva jeg mener og det kan også hende at dette blir borte ettersom litjgutn blir vant med behandlingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå