Gå til innhold

Beste høvel eller krem for balle-barbering?

mandela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå til hudpleier.

Gjør det selv i ny og ne:D

Sånn ca hvor mange grunker må man ut med pr besøk?

spørs hva du skal gjøre der det. Ikke så dyrt som mange tror :D

Jeg betaler 500 for en time med deilig hudpleie

off topic:

Min avatr fikk jeg av EJH, og hun heter Unni Major. Heng litt i babethreaden i ny og ne ;)

Lenke til kommentar
Dude WTF?? :ermm:

å shave seg andre steder enn i trynet er for kjærringer\homoer (sier ikke at noen her er homo men :ermm: )

kan dere ikke bare akseptere at det er hår på pungen??

Bare en som vil ha sex med noen ville brydd seg om det er hår der nede eller ikke. (sier ikke at du vil det men :ermm:)

nesten alle digge chicks syns det er ekkelt å barbere seg på pungen.

og det er jeg enig i :nei:

Jenter har lite kroppshår og menn har mye og det er det en grunn til.

det er feminint med lite hår og maskulint med mye hår og de fleste kjærringer vil ha sex med menn og ikke pyser.

hvorfor ikke bare nappe vekk alle kroppshåra med pinnsett og smører deg inn med olje, putter zalo i en vase og sprayer nesespray i håret

hadet bra til denne tråden ass den er bare ekkel :nei:

9 November 1989; Jo det stemmer nok i FatFucks tilfelle det ja :hmm::roll:

Men for å si litt OnT:

Har barbert hele sulamitten en gang og det var for 5 måneder siden, rett før sommerferien, men jeg kan ikke si jeg likte synet :hrm: (for å ikke snake om den intense stikkingen etterpå) Ble bare "rart", vanskelig å forklare.

Men jeg stusser titt og ofte både i skritt, ræv og under armer!

Bruker gilett og varmt vann (dusj)!

Edit: Leif!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Hvordan fjerne hår på ryggen? Har etterhvert fått en del hårvekst både på brystkassa og ryggen, det på kassa gjør meg ikke noe, men det på ryggen gjør at jeg ikke føler meg vel på stranda osv..

voks! men det er nok ikke så lett å fikse selv, nei :)

Vokser det ikke bare ut igjen da?

Lenke til kommentar

å shave seg andre steder enn i trynet er for kjærringer\homoer (sier ikke at noen her er homo men :ermm: )

Bare en som vil ha sex med noen ville brydd seg om det er hår der nede eller ikke. (sier ikke at du vil det men :ermm:)

Hvilke "chicks" er det du omgås som barberer seg på pungen?

Men fra spøk til revolver; Hvorfor bryr du deg om hva "digge chicks" synes om hår på pungen, har du planer om å ha deg med et par "digge chicks" i nærmeste fremtid?

det er feminint med lite hår og maskulint med mye hår og de fleste kjærringer vil ha sex med menn og ikke pyser.

Og hva var grunnen sa du?

Kjønnssynet ditt er gammeldags og patetisk. Kjerringer, menn og pyser. Er du en slik som mener kvinnens plass er bak kjøkkenbenken også?

Lenke til kommentar

hvorfor ikke bare nappe vekk alle kroppshåra med pinnsett og smører deg inn med olje, putter zalo i en vase og sprayer nesespray i håret

hadet bra til denne tråden ass den er bare ekkel :nei:

jenter liker macho menn ja.

syns de liker femi byfante jeg, det er til og med bevist at jenter foretrekkermenn med feminine trekk, derfor skal jeg gå fra å væra mannemann til å få fletter id shave armhulene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...