sumptrollet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ikke barber rompesprekken om sommern. Det skaper enorm friksjon, som igjen skaper varme, som igjen skaper svette. Uh... Man barberer da ikke den, med mindre man skal ha en agurk eller linkende inni der? Dahle... Nå begynner jeg å tvile på deg her.... :!: Øh, tror ikke hårete rompe er damemagnet nummer en. Angående svetteproblemet, jeg har hatt samme erfaring. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå skal jeg inrømme at jeg ikke har barbert ei dame, men du skal gå langt i skogen før du kan si at dere også har en hard jobb.. Vi snakker om baller her altså er ikke noe man barberer på 2 sek liksom Mjo, det er faktisk det. Huden er jo såpass fleksibel at du kan strekke og vri og komme til alle steder på 0,svisj. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ikke barber rompesprekken om sommern. Det skaper enorm friksjon, som igjen skaper varme, som igjen skaper svette. Uh... Man barberer da ikke den, med mindre man skal ha en agurk eller linkende inni der? Dahle... Nå begynner jeg å tvile på deg her.... :!: Øh, tror ikke hårete rompe er damemagnet nummer en. Angående svetteproblemet, jeg har hatt samme erfaring. Så nå skal man begynne å barbere rumpa også... ? Hva blir det til av verden? Neste blir vel leggene for oss gutter..... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Øh, tror ikke hårete rompe er damemagnet nummer en. Angående svetteproblemet, jeg har hatt samme erfaring. Så nå skal man begynne å barbere rumpa også... ? Hva blir det til av verden? Neste blir vel leggene for oss gutter..... Hva du barberer bestemmer du jo selv, men når assen din ser ut som Julius i dyreparkten i Kristiansand sin, så har jeg en mistanke om at de damene du finner som liker det er en virkelig minoritet. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bruker Wilkinson Sword Protector her. Finfin barberhøvel med gitter foran, slik at faren for å skjære seg minsker. Barberskum fra Gilette. Regner med alle her gjør som meg, har forskjellige høvler til ansikts- og pungbarbering. Ekkelt å gni diverse basselusker fra skrittet i ansiktet etterpå Lenke til kommentar
Irons Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) gilett mach3, sammen med en eller annen greie fra Bodyshop... Eneste som er kjipt er om du, som meg jobber seine kvelder, og sover på jobben, etter to dager så klør det mener intimhygiene er mer viktig da, ref kukost Passer som oftest på å stusse den 2 ganger i uka... Så har jeg en liten hår trimmer for det som ikke er pungen, passe på så afroen min ikke blir for stor Endret 3. desember 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hvor er anbefalt og barbere? fra skrukket til navelen? eller la det være igjen litt noen steder? isåfall hvilke? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg ville sagt baby påog rundt ballene, og nederst og på skaftet. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvordan? Greit nok, bedre uten hår i maten. Men hvordan er fullbyrdet samleie bedre uten hår? Det er klart at det ikke er noen nødvendighet med barbert understell for pule, men nå er jo intimitet mere enn bare det å pule ffs. Behovet for å barbere seg er jo også forskjellig fra person til person. Noen er enkelt og greit mer hårete nedentil enn andre, undertegnede inkludert... Det handler jo ikke om å være helt glatt fra livet og ned... Litt vekst rundt sokkelen er greit, der holder det for min del å stusse litt, mens det må mere til på scrotum og kjeppen... Det handler jo om den sensuelle opplevelsen også, og den tror jeg mange damer synes er bedre hvis det er glatt... på samme måte som jeg setter pris på det samme fra damene... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Åh herregud se hva dere har fått meg til å gjøre!! Klikker innom en tråd, leser litt og vips er håra mine borte, det klør for sa**n. Salve, salve, gi meg salve fort...! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Så, så. Det går over. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Åh herregud se hva dere har fått meg til å gjøre!!Klikker innom en tråd, leser litt og vips er håra mine borte, det klør for sa**n. Salve, salve, gi meg salve fort...! Hirrrrrrr Men seriøst, det er alltid sånn første gangen. Ække noe særlig digg, men huden vender seg til det. Er ikke plagsomt etter en kort periode med shaving. Endret 3. desember 2004 av Calm Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Åh herregud se hva dere har fått meg til å gjøre!!Klikker innom en tråd, leser litt og vips er håra mine borte, det klør for sa**n. Salve, salve, gi meg salve fort...! Heheee. Hemmeligheten er å shave nedover, altså med hårveksten. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hvor skal man gjøre av håret? I dusjen går det jo bare ned i rørene og setter seg fast og tetter hele skiten(??) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 saks er ihvertfall farlige saker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hvor skal man gjøre av håret? I dusjen går det jo bare ned i rørene og setter seg fast og tetter hele skiten(??) Kast det i do. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei, barbere pungen er en uting. Ikke noe jeg gidder å stresse med Litt hårvekst har aldri skadet noen. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Dude WTF?? å shave seg andre steder enn i trynet er for kjærringer\homoer (sier ikke at noen her er homo men ) kan dere ikke bare akseptere at det er hår på pungen?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tja hva med litt lighterbensin og en fyrstikk Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tja hva med litt lighterbensin og en fyrstikk Enhver mann som gjør det vil kunne karekteriseres som "hot" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå